جشنواره طبيعت عكس ايران مي تواند استعدادهاي جديد را معرفي كند

جشنواره درفرآيند نظام ارزشيابي هر رشته هنري مي تواند نقش كليدي و مهمي داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،مجتبي آقايي كارشناس عكاسي در گفت وگو با ستاد خبري جشنواره ملي عكس ايران در مورد تاثيرات برگزاري جشنواره بر رشد و اعتلاي عكاسي گفت : جشنواره درفرآيند نظام ارزشيابي هر رشته هنري مي تواند نقش كليدي و مهمي داشته باشد و توجهات را به سمت هنر مورد نظر جلب كند . جشنواره مي تواند در معرفي الگوهاي برتر نقش تعيين كننده اي داشته باشد .
وي در ادامه سخنانش با اشاره به امكان آسيب شناسي وجوهات مختلف عكس در حين برگزاري جشنواره تاكيد كرد : برگزاري جشنواره عكس طبيعت باعث مي شود بفهميم در چه بخش هايي قوت داريم و در چه بخش هاي دچار كاستي هستيم .  جشنواره مي تواند استعدادهاي جديد را معرفي كند.
آقايي با تاكيد بر بار آموزشي جشنواره تصريح كرد : حضور عكاسان جوان  در جشنواره و در بخش كارگاه هاي آموزشي مي تواند بار آموزشي زيادي به همراه داشته باشد و يكي از مولفه هاي آموزش در عكاسي ديدن عكس هاي زيادي است كه با حضور در جشنواره اين خواسته تامين مي شود و مشاهده تكنيك و تجربه هاي نو عكاسان  با حضور در جشنواره به دست مي آيد.  
اين كارشناس با تاكيد بر ارزش هاي رقابت افزود : رقابت باعث افزايش كيفيت كاري عكاسان جوان مي شود و بايد به اين مسئله توجه داشته باشيم .
دومين جشنواره ملي عكس ايران با موضوع طبيعت زيباي ايران توسط انجمن سينماي جوانان ايران 24 دي ماه در تهران برگزار مي شود.
علاقه مندان مي توانند جهت شركت در جشنواره از طريق سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir تا 20 آبان ماه اقدام نمايند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.