برای برگزاری اردوی تدارکاتی دو هفته‌ای،تیم‌ملی ووشوی عراق وارد زنجان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رییس هیئت ووشوی استان با بیان این مطلب گفت: این اردوی آمادگی به مدت دو هفته در سالن آکادمی ووشوی زنجان برگزار خواهد شد.

موحدنیا با بیان اینکه تیم‌ملی عراق متشکل از 15 نفر، روز گذشته وارد زنجان شد، افزود: در این اردو تیم‌ملی ووشوی عراق جهت کسب آمادگی بیشتر و بالا بردن سطح ارتقای فنی خود برای برپایی یک اردوی دو هفته‌ای در زنجان حضور یافته است.

وی تصریح کرد: به دنبال درخواست رییس فدراسیون ووشوی عراق از رییس فدراسیون ووشوی ایران و غرب آسیا مبنی بر همکاری دو کشور در جهت رشد و تقویت تیم‌ملی ووشوی عراق، این تیم روز گذشته وارد زنجان شد تا با تیم منتخب زنجان یک اردوی دو هفته‌ای مشترک را در خانه ووشوی این استان برگزار کند.

سرمربی تیم‌ملی ووشوی ساندای جوانان ایران با بیان اینکه در این سفر رییس فدراسیون ووشوی عراق نیز حضور دارد، ادامه داد: فدراسیون ووشوی ایران به عنوان ریاست غرب آسیا طی چند سال اخیر در جهت رشد و گسترش ووشو در این منطقه گام‌های مؤثری برداشته است که حضور تیم‌ملی عراق در زنجان نیز در راستای همین اهداف می‌باشد.

این فعال ورزشی در ادامه به حضور موفق نمایندگان ووشوی استان در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان اشاره کرد وخاطر نشان کرد: تیم معدن انگوران زنجان به عنوان نماینده ووشوی استان در لیگ برتر بزرگسالان در پایان نیم‌فصل اول این رقابت‌ها توانست در جایگاه سوم قرار گیرد و تیم مقاومت زنجان هم در لیگ برت جوانان با پشت سر گذاشتن حریفان خود، فعلاً صدرنشین گروه خود لقب گرفته است./س

برچسب ها: ورود ، ووشو ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.