"شيمون پرز" رئيس رژيم صهيونيستي، با تمجيد از اظهارات چند روز گذشته "محمود عباس"، وي را شريك شجاع اين رژيم دانست؛ درحاليکه وزير خارجه اين رژيم بر سر وي منت گذاشت!

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسكاي نيوز عربي؛ "شيمون پرز" در گفتگوي خود با رسانه هاي رژيم صهيونيستي، با اعلام اين مطلب افزود: سخنان محمود عباس نشان دهنده اين است كه وي شريكي حقيقي براي اسرائيل در مذاكرات صلح است و در ادامه از اين اظهارات تمجيد و آنها را در شرايط كنوني، مهم ارزيابي كرد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم با اشاره به سخنان روز گذشته محمود عباس گفت: وی باید از اسرائیل تشکر کند؛ زیرا اگر ما حمایتش نمي کرديم، نمی‌توانست حتی برای یک دقیقه رئیس تشکیلات خودگردان باشد. ليبرمن در گفتگو با اين راديو اظهارات محمود عباس را دخالت آشکار در تبليغات انتخاباتي رژيم صهيونيستي برشمرد و وي را متهم کرد که اظهاراتش به نفع احزاب چپ گرايه اين رژيم از جمله حزب کار است.
همچنين؛ از روز گذشته، بسياري از احزاب فلسطيني بويژه جنبش حماس با محكوميت اظهارات محمود عباس، خواستار توضيح در اين باره شدند.
در همين حال، هزاران تن از اهالي نوار غزه با تظاهراتي اعتراض آميز برعليه اظهارات اخير محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطيني، با سردادن شعارهايي بر ضد عباس، تصاوير وي را به آتش كشيدند.
گفتني است؛ محمود عباس در اظهارات چند روز گذشته خود مدعي شده بود كه در تلاش است كشور مستقل فلسطين را در كنار رژيم صهيونيستي، ايجاد كند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار