تيم فوتبال پرسپوليس امروز14 آبان آخرين تمرين خود را قبل از سفر به امارات ساعت 10:30 دقیقه صبح دردرفشي فر آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی در ساعت 10:30 دقیقه آغاز شد که مسئولان در روزهای گذشته اعلام کرده بودند که تمرین در ساعت 9:30 شروع می شود ضمن اینکه تنها 10 تن از سرخپوشان مشغول تمرین هستند و بازیکنان ملی پوش این تیم به منظور آمادگی تیم ملی فوتبال ایران در بازی آتی خود مقابل ازبکستان در اردوی ملی به سر می برند به علامه برخی از بازیکنان حاضر نیز نمی توانند تمرین کنند و تنها نظهر گر هستند.

گفتنی است، رضا نورمحمدی، مهدوی کیا، نیلسون، علی عسگری، معدنچی، بنگر، قاضی، عابدزاده، کاظمیان، غلامرضا رضایی، نوروزی، فشنگچی و سیف الهی از جمله حاضران تمرین امروز سرخپوشان هستند که آخرین تمرین خود را در تهران انجام می دهند و پس از آن عازم دبی می شوند.

لازم به ذکر است، سرخپوشان پایتخت ابتدا به دستور مربیان با تمرینات کششی مشغول گرم کردن بودند و پس از آن با دویدن دور زمین محل تمرین آماده تمرینات پرفشار شدند.

 شايان ذکر است يک دستگاه اتوبوس در مقابل درب ورزشگاه از ساعت 9.30 دقيقه به منظور راهي کردن بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس به فرودگاه جهت حضور اين تيم در اردوي امارات و انتقال بازيکنان به فرودگاه بود. /با
برچسب ها: تمرین ، پرسپولیس ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار