شهردار منطقه11 از بهبود خدمات رسانی و نظارت بهتر بر عملکردهای شهرداری با اجرای طرح پرسش گری معکوس در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 11 ، مسعود کفایتمند با بیان اینکه طرح پرسش گری معکوس برای اولین بار در سطح مناطق 22گانه شهرداری تهران در سامانه 1888 شهرداری منطقه11 اجرایی شده، این اقدام را گامی مهم برای نظارت مردمی و پاسخگویی بهتر به تقاضاهای شهروندی دانست.
وی خاطرنشان کرد: طرح پرسش گری معکوس با هدف حفظ و تداوم و ارتباط دوسویه با شهروندان، به فعالیت واداشتن و تقویت حس شهروندی و مشارکت آنان در مدیریت شهری در حال اجرا است و شهروندان می توانند نظرات، دیدگاه ها و انتقادات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف شهری بیان کنند. 
کفایتمند ادامه داد: چنین مکانیزم و رویه ای علاوه بر این که توانسته به تسریع و بهبود کیفیت خدمات رسانی بیانجامد باعث تقویت روحیه همکاری و همیاری شهروندان با شهرداری نیز شده است./ف
برچسب ها: خدمات ، شهرداری ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.