دبیر اجرایی جشنواره سراسری نماز و نیایش از تمدید مهلت ارسال به جشنواره سراسری «نماز و نیایش به روایت دوربین» تا 27 آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی بیطرفان اظهار کرد: پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین از دوم تا پنجم بهمن ‌ماه سال جاری به مدت چهار روز در استان قم برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به استقبال جوانان و هنرمندان از این جشنواره مهلت ارسال آثار در سه بخش فیلم ، فیلم نامه و عکس به دبیرخانه از 10 آبان تا 27 آبان ماه سال جاری تمدید شد.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا روز شنبه 27 آبان‌ ماه فرصت دارند از طریق سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir به صورت اینترنتی در سه بخش یاد شده این جشنواره ثبت‌نام کنند.
دبیر اجرایی جشنواره نماز و نیایش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره را به کارگیری ابزارهای هنری ارائه آفرینش‌های جذاب در حیطه موضوعات دینی و پرداختن به امر معنوی نماز و نیایش عنوان کرد.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین بیان داشت: این جشنواره توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در سه بخش فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.