رئيس انجمن کاراته ناشنوايان بیان داشت: مسئولان باید فدراسیون ناشنوایان را حمایت مالی کنند در غیر اینصورت ارائه برنامه فایده ای ندارد.

نگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه های کلی و جزئی انجمن کاراته ناشنوایان را در دو بخش مردان و زنان بصورت دقیق طراحی و طبق زمان مقرر 7 آبان ماه به فدراسیون ناشنوایان ارسال کردیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه انجمن، کاراته کاران ناشنوا در بخش بانوان، 19 آبان ماه سال جاری در مسابقات قهرمان کشوری انتخابی تیم ملی شرکت می کنند و نفرات برتر هر تیم به اردو تیم ملی دعوت می شوند و آماده ی مسابقات المپیک 2013 بلغارستان می شوند.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمان کشوری انتخابی تیم ملی به مدت یک روز در مکان فدراسیون ناشنوایان و با حضور ورزشکاران استان های مختلف برگزار می شود.

نگینی ادامه داد: پس از انتخاب افراد برتر در بخش بانوان و البته مردان مقرر شده است برای ورزشکاران 9 مرحله اردو برپا کنیم که بخشی از اردوهای کاراته کاران در سال 91 و بخشی دیگر در سال 92 و تا زمان اعزام تیم ملی برگزار می شود.

رییس انجمن کاراته ناشنوایان افزود: در برنامه ای که به فدراسیون ارائه دادیم اولین اردوی کاراته کاران آذر ماه با حضور افراد منتخب مسابقات قهرمان کشوری به مدت 5 روز در تهران برپا می شود.

وی تصریح کرد: البته فقط اردوهای اولیه تیم ملی 5 رزه می باشد و در ادامه زمان اردوها افزایش و 7 روزه می شود البته طبق برنامه هر ماه برای کاراته کاران ناشنوا اردوی آمادگی طراحی کرده ایم تا با برنامه ای فشرده سطح فنی آنها را ارتقا آماده ی مسابقات برون مرزی شوند

رییس انجمن ادامه داد: انجمن کاراته ناشنوایان خواهان پیشرفت ورزشکاران این حوزه در دو بخش مردان وزنان می باشد لذا برنامه های طراحی شده برای مردان و زنان به یک شیوه می باشد و تمام تلاشمان را بکار گرفتیم تا بانوان فعال این حوزه نیز دوش به دوش مردان کاراته کار در شرایطی یکسان به فعالیت پرداخته و سطح فنی خود را ارتقا دهند تا در آینده تیم ملی بانوان کاراته کار نیز با قدرت راهی مسابقات شود.

رییس انجمن افزود: اولین اردوی مردان کاراته کار دهه ی اول دی ماه سال جاری در فدراسیون ناشنوایان برپا می شود و پس از آن بانوان در اردو حضور می یابند و دوباره دهه دوم بهمن ماه مردان فعالیت خود را با حضور در اردو پیگیری می کنند و به همین شیوه مردان و زنان تمرینات خود را تا شروع مسابقات المپیک صوفیه بلغارستان ادامه می دهند البته آخرین اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان دهه سوم تیرماه سال 92 برپا می شود و سپس مردادماه راهی مسابقات المپیک می شوند.

نگینی دخاطرنشان کرد: انجمن کاراته ناشنوایان علاوه بر برپایی اردو در 9 مرحله خواهان برگزاری بازی تدارکاتی با یکی از تیم های فعال در کشورهای منطقه هستیم و در صورت رضایت و تأییدعلیمرادی بازی تدارکاتی نیز در برنامه تیم ملی کاراته کاران ناشنوا طراحی و برگزار می کنیم.

نگینی افزود: برگزاری بازی تدارماتی را هم برای مردان و هم برای بانوان پیش بینی کرده ایم و در صورت رضایت مردان و زنان با تیم های منطقه به رقابت می پردازند و این مسئله فقط محدود به مردان کاراته نمی باشد.

وی افزود: تیم ملی مردان و زنان کاراته کار ناشنوا طبق استانداردهای فدراسیون جهانی در مسابقات شرکت از اینرو در تیم ملی زنان در 4 و مردان در 5 وزن به مسابقات اعزام می کنیم البته در صدد هستیم تا تیم ملی بانوان در بخش آزاد هم با سایر حریفان به رقابت بپردازد.

رئیس انجمن تصریح کرد: علیرغم اینکه مسئولان انجمن های ورزش ناشنوایان برنامه های کلی و جزئی و بلند مدت خود را به فدراسیون ارائه دادند اما اگر حمایت های مالی از این فدراسیون و ورزشکاران فعال حوزه صورت نگیرد نباید امیدوار به پیشرفت ورزش ناشنوایان بود.

نگینی ادامه داد: طی جلسه ای که با علیمرادی سرپرست فدراسیون ناشنوایان برگزار کردیم وی به پیشرفت حوزه ناشنوایان تأکید کردند و اظهار امیدواری کردند تیم های ملی ناشنوا با قدرت به مسابقات المپیک 2012 اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: موفقیت ملی پوشان ناشنوا به حل مشکلات مالی بستگی دارد و اگر فدراسیون به مانند گذشته با کمبود بودجه جهت تقویت ورزشکاران ناشنوا مواجه باشد در این صورت حضور پرقدرت در مسابقات المپیکی غیر منطقی و غیر قابل دسترس است در صورت حل مشکلات مالی ورزشکاران ناشنوا پتانسیل درخشش و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی را دارا می باشند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار