رمز موفقیت ایران اسلامی در برابر توطئه های استكبار جهانی و خنثی سازی تحریم ها، تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، سفیر سابق ایران در مكزیك و استرالیا گفت: تمامی مخالفت و دشمنی استكبار و صهیونیسم جهانی با ایران و ایرانیان، هراس آنان از اسلام و گسترش روز افزون آن در جهان است.

قدیری ابیانه افزود: صهیونیست ها به خوبی می دانند در صورتی كه مبانی و مفاهیم اسلام و قرآن در جهان رواج یابد و مسیحیان از نگرش اسلام در حوزه مسائل مختلف آشنا شوند، هیچ مجال و جایگاهی برای جولان در جهان نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: ایران اولین و بزرگترین حكومت مبتنی بر اصول و عقاید اسلامی در جهان محسوب می شود و ایستادگی و مقاومت نظام اسلامی در برابر خواست های نامشروع غرب و استكبار، منافع نامشروع آنان را با خطر جدی مواجه می كند.

كارشناس عالی وزارت امور خارجه ادامه داد: همین موضوع استكبار و صهیونیسم جهانی را وادار به توطئه چینی علیه نظام اسلامی و تشدید تحریم ها برای به زانو درآوردن مردم مسلمان ایران می كند.

قدیری ابیانه گفت: ملت ایران باید متوجه باشند كه ایستادگی و مقاومت در برابر فشارها و تحریم های دشمنان، آنان را به موفقیت و پیروزی می رساند و برنامه های مستكبرین را بی نتیجه می كند.

قدیری ابیانه ادامه داد: تمام تلاش استكبار و صهیونیسم از تشدید تحریم های اقتصادی علیه ایران، نارضایتمندی مردم است، تا به این طریق بتوانند با تبلیغات مسموم خود نظرات و عقاید ملت مسلمان ایران اسلامی را به سوی خود جلب كنند.

سفیر سابق در مكزیك و استرالیا و كارشناس عالی وزارت امور خارجه، تاكید كرد: ملت ایران طی 33 سال گذشته با تمامی این توطئه ها و فشارها روبرو بوده و به خوبی متوجه اند كه تمام پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در سایه همین تحریم ها به دست آمده است./س

برچسب ها: تبعیت ، ولایت ، موفقیت ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.