برگزاري جشنواره باعث ايجاد انگيزه و نشاط در بين فيلم سازان و به خصوص جوانان مي شود . البته معتقدم نبايد به اين موضوع به اين مهمي در خصوص عبادت فقط در يك مدت زمان محدود و خاص پرداخته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرج الله سلحشور كارگردان و بازيگر سينما در گفت وگو با ستاد خبري جشنواره ملي نماز ونيايش به روايت دوربين در باره تاثيرات برگزاري اين جشنواره عنوان كرد : برگزاري جشنواره باعث ايجاد انگيزه و نشاط در بين فيلم سازان و به خصوص جوانان مي شود . البته معتقدم نبايد به اين موضوع به اين مهمي در خصوص عبادت فقط در يك مدت زمان محدود و خاص پرداخته شود .
سازنده " يوسف پيامبر" با تاكيد بر جايگاه معنوي اين نوع جشنواره ها گفت : بايد با بستر سازي در توليد همه فيلمها به ترويج فرهنگ نماز و نياش به خصوص  در بين جوانها اقدام كنيم و عنصر تصوير مي تواند در بين جوانها اثر گذاري بيشتري براي انتقال مفاهيم داشته باشد .
بازيگر پرواز در شب با اشاره به اينكه مسئولين فرهنگي با سياست گذاري درست بايد فيلمسازان را به استفاده از مفاهيم ديني در فيلمهايشان بهره برداري كنند افزود  : اگر به ارزش هاي الهي و معنوي نپردازيم با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي دشمن مواجه مي شويم .وظيفه ما فيلم سازان است كه با پرداختن به موضوعات ديني در فيلم هايمان توجه خاصي داشته باشيم .
وي با اشاره به ديدگاههاي رهبر معظم انقلاب در باره سينما گفت : اگر در گفته هاي مقام معظم رهبري دقت مي شد متوجه مي شديد كه ايشان تاكيد كردند كه بايد به ارزش هاي اسلامي و ديني در فيلمهايمان توجه داشته باشيم تا بتوانيم در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن مقابله كنيم .بايد به اين توصيه هاي مقام معظم رهبري توجه خاصي داشته باشيم .
پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين از 2 تا 5 بهمن ماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در قم برگزار مي شود .
ثبت نام در جشنواره در سه بخش فيلم كوتاه، عكس و فيلمنامه تا 27 آبان ماه از طريق سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir ادامه دارد ./ي2
برچسب ها: سلحشور ، جشنواره ، نماز ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار