عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت‌: اختلاف در داخل کشور آن هم بین سران سه قوه ثمره‌ای جز باور‌سوزی در بین مردم ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیر‌موذن با استقبال از فرمایش مقام معظم رهبری در کاستن از التهابات و تنش‌ها در جامعه افزود: همانگونه که رئیس مجلس در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری تاکید کردند که مجلس از رهنمودهای ناصحانه و خیر‌خواهانه مقام معظم رهبری حمایت می‌کند و گوش به فرمان می‌باشد به یقین مجلس تلاش خواهد کرد تا با تزریق و تولید کمترین تنش در جامعه اهداف اصیل نظام را در تقویت اتحاد و باور جامعه به وجود آورد.

وی با اعلام اینکه در چنین شرایط حساس نباید به اختلاف‌نظرهای سلیقه‌ای دامن زده شود، گفت: مردم در حالی مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند که امیدوارند با همدلی‌ها و هم‌افزایی‌ها روز به روز دامنه مشکلات کاسته شود و ما کمتر شاهد گرفتاری‌ها و مشکلات عمومی باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب جزو استراتژی‌های اصلی مجلس خواهد بود و مردم نیز باور داشته باشند که همه دلسوزان این نظام سعی می‌کنند خدمت بهتر و بیشتر را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

پیر‌موذن وحدت قوا و مسئولان را اسباب دلسردی دشمنان دانست و گفت: دشمنان ما امروز منتظر کوچکترین روزنه در رخنه به این نظام هستند اما این آرزویشان را به گور خواهند برد.

وی عنوان کرد: ما با شناخت تمام ظرفیت‌ها باید در نهایت وحدت و اتحاد به سمت باور‌سازی و تولید اعتماد حرکت کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای آب در آسیاب دشمنی و کینه‌توزی استکبار بریزند.

این نماینده مجلس افزود: قطعاً وحدت و همدلی روسای قوا، مسئولان و کارگزاران نظام به اقشار و طبقات مختلف جامعه نیز نفوذ پیدا می‌کند و بیش از هر زمان دیگر محور هم‌افزایی و وحدت جمعه را فراهم خواهد کرد./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، اختلاف ، در ، داخل ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.