دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم گفت: بازیکنان صبا در هفته نخست لیگ دسته اول هندبال مقابل هیئت یزد عملکرد کم نظیری داشتند و با شایستگی به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، عباس جهان بینی که برای تماشای نخستین بازی صبای قم در فصل جدید لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور به سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آماده بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه اولین هفته رقابت ها بود شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که صبا بتواند شگفتی ساز شود اما این مهم با همت، تلاش و غیرت بازیکنان آینده دار هندبال قم محقق شد.
وی با اشاره به عملکرد صبای قم در نخستین بازی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، بیان کرد: با کسب این پیروزی صبای قم می تواند یکی از تیم‌های موفق چند سال اخیر هندبال قم در مسابقات باشگاه‌های کشور باشد.
دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم تاکید کرد: تیم هندبال صبای قم به دلیل اینکه تمرینات پیش از فصل خود را به موقع آغاز کرده شرایط خوبی در این بازی داشت، موفقیت در این بازی قطعا انگیزه بازیکنان صبا را برای کسب پیروزی در ادامه لیگ افزایش می دهد.
وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت موجود، مهم‌ترین هدفی که صبای قم در لیگ امسال دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور باید دنبال کند، کسب بهترین موقعیت در مرحله گروهی است تا بتواند در جمع تیم های مرحله نیمه نهایی یکی از تیم‌های پرقدرت مدعی صعود به لیگ برتر باشد./س
برچسب ها: قم ، همدلی ، صعود صبا ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.