در پایان مسابقات اوزان 60 و 66 کیلوگرم اولین دوره مسابقات عمومی کشتی آزاد نفرات برتر مشخص شدند.

به گزراش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین دوره مسابقات کشتی آزاد روزهای 11 تا 13 آبانماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که مسابقات اوزان 50 و 55 کیلوگرم روز پنج شنبه 11 آبان و وزنهای 60 و66 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه 12 و 13 آبان به پایان رسید.

بر این اساس در دیدار فینال وزن 60 کیلوگرم مسعود محمودی از تهران با نتایج 3 بر صفر و 2 بر صفر هاشم مختاری از خراسان رضوی را شکست داد و قهرمان شد.

در دیدار رده‌بندی نیز سید محمد حسینی از مازندران با ضربه فنی مقابل فرزاد کولیوند از کرمانشاه به برتری رسید و عنوان سوم را از آن خود کرد.

در وزن 66 کیلوگرم نیز میثم حیدری از زنجان در دو تایم و با نتایج 1- صفر (کلینچ) و 4- 1 از سد مرتضی گودرزی از مازندران گذشت و قهرمان این وزن شد.محسن آقاجانی از تهران نیزدر دیدار رده‌بندی در دو تایم و با نتایج 3 – 2 و ضربه فنی علی اکیپچی از مازندران را مغلوب کرد و سوم شد.

بنا براین گزارش در روز نخست ودر وزن 50 کیلو گرم در دیدار فینال این رقابت‌ها رضا اطری از مازندران در دو تایم با نتیجه 1 بر صفر و 4 بر 2 مصطفی یعقوبی از مازندران را شکست داد و قهرمان شد

اطری عضو سابق تیم نوجوانان ایران با قهرمانی در این وزن جایزه 7 میلیون تومانی را از آن خود کرد و مصطفی یعقوبی نیز صاحب جایزه 4 میلیون تومانی شد.

در دیدار رده‌بندی این وزن نیز غلامرضا انتظاری از خراسان رضوی با پیروزی بر علیرضا فکور ساده از تهران به مقام سوم رسید.

همچنین در وزن 55 کیلو گرم  نیز در دیدار فینال این رقابت‌ها عارف محمدزاده از مازندران با نتایج 3 بر 2 و 2 بر صفر خلیل آقرلو از اصفهان را شکست داد و ضمن کسب مقام قهرمانی جایزه 7 میلیون تومانی این رقابت‌ها را نیز از آن خود کرد.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز مسلم نادری خادم از خراسان رضوی بر علی حاج آقا نیا از مازندران پیروز شد و به مقام سوم رسید.

گفتنی است به نفرات اول تا چهارم این مسابقات به ترتیب 7، 4، 2 و یک میلیون تومان جایزه اهداء شد ودر پایان این نفرات زیر نظر مسئولان انستیتو کشتی در تست پیکرسنجی شرکت کردند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار