حداد عادل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم از مسئولان انتظار دارند به جاي پينگ‌پنگ مکاتباتي به حل مشکلات بينديشند

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر حاشيه‌سازي و تنش‌هاي سياسي و يا به فرمايش مقام معظم رهبري بازي با احساسات مردم در جامعه باب شود، راه‌حل برون رفت از مشكلات اقتصادي پيدا نخواهد شد.

غلامعلي حداد‌عادل در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه "مسئولان بويژه سران سه قوه بايد با وظيفه‌شناسی و درك شرايط حساس كنونی، از هر گونه كشاندن اختلاف‌ها به ميان مردم خودداری كنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر كسی كه بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده كند، قطعاً به كشور خيانت كرده است." اظهار داشت: ملت ايران با ايستادگي بر مواضع خود، تاکنون توانسته‌ توطئه‌هاي دشمنان را خنثي و از آن‌ عبور كنند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: اگر حاشيه‌سازي و تنش‌هاي سياسي يا به فرمايش مقام معظم رهبري بازي با احساسات مردم در جامعه باب شود، در چنين فضاي پرتنشي، راه‌حل برون‌رفت از مشكلات اقتصادي پيدا نخواهد شد.

وي به مشکلات اقتصادي موجود در فضاي کشور اشاره و با بيان اينکه مردم از مسئولان انتظار دارند به جاي پينگ‌پنگ مكاتباتي به حل مشكلات بينديشند، افزود: فرمايشات مقام معظم رهبري همان حرف مردم است، به همين جهت ايشان به مسئولان هشدار دادند تا اختلافات را كنار بگذارند و اميدواريم مسئولان و رسانه‌ها هم اين مسئله را رعايت كنند.

*در ميان مسئولان کسي خواهان ارتباط با آمريکا نيست
 
اين نماينده مردم تهران مجلس شوراي اسلامي درباره برخي اظهارنظرها مبني بر ارتباط با آمريكا تصريح كرد:‌ فكر نمي‌كنم كسي در ميان مسئولان، خواهان ارتباط با آمريكا باشد.

حدادعادل افزود: عداوت آمريكا با ملت ايران هر روز آشكارتر مي‌شود و افرادي هم كه از مذاكره صحبت مي‌كنند، قصد دارند، در مذاكره مواضع و حرف‌هاي ملت ايران را به آنان اعلام كند لذا هيچ مسئولي خواهان ناديده گرفتن عزت ملت در برابر استكبار نيست.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز درباره كانديداتوري خود در انتخابات آتي خاطر‌نشان كرد: در حال حاضر صحبت كردن از اين مسئله زود‌هنگام است چرا که زمان زيادي تا انتخابات باقي مانده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مسئولان ، آمریکا ، ارتباط ، عزت ، ملت ، ایرن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار