استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: حضرت آیت الله 'سید كرامت الله ملك حسینی ' از هیچ تلاشی برای راهنمایی و هدایت مردم خطه جنوب دریغ نكرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،  حجت الاسلام 'علیرضا ایمانی' شنبه شب در مراسمی كه به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله ملك حسینی برگزار شد، افزود: وی از شخصیت های كم نظیری بود كه دو امر جهاد و علم را به نیكی جمع كرد و با شهامت و شجاعت بی نظیر خود به مبارزه با استبداد ستم شاهی همت گماشت.
وی بیان كرد: حضرت آیت الله ملك حسینی با فرقه های بابیت و بهائیت با تمام توان جنگید و در راه این راه همانند اجداد طیبین خود از هیچ تلاشی فرو گذار نكرد.
ایمانی به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت این عالم ربانی اشاره كرد و اظهار داشت: مجاهدت در راه حق، اهتمام بر خدمت به مردم ، تلاش برای تعلیم و تربیت معلمان و جویندگان و صدق و صفای كم نظیر از ویژگی هایی بوده كه وی برای حضرت آیت الله ملك حسینی برشمرده است.
وی عنوان كرد: انسان واقعی می بایست همواره این ویژگی های نیك حضرت آیت الله ملك حسینی را در خود پرورش دهد و در این زمینه از وی پیروی كند.
این استاد حوزه و دانشگاه قم از مردم متدین و همیشه در صحنه كهگیلویه و بویراحمد خواست تا در مراسم تشییع این عالم ربانی حضوری با شكوه داشته باشند. /س
برچسب ها: آیت ، اله ، ملک ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.