آیت‌الله' اكبر هاشمی رفسنجانی' رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سید'كرامت‌الله ملك‌حسینی' نماینده ولی فقیه و نماینده مردم كهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج  قرا گرفت، آمده است:رحلت روحانی وارسته و مبارز آیت‌الله سید كرامت‌ الله ملك‌حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم كهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تاثر خاطر گردید.
در ادامه پیام عنوان شده است:این عالم ربانی كه در طول دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی همراه و همیار امام خمینی(ره) و مردم شریف ایران بود، پس از انقلاب اسلامی، در مسئولیت‌های نمایندگی ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری نیز منشأ خدمات و آثار برجسته و در خور توجهی بود.
در این پیام آمده است:رحلت ایشان را به عنوان مردم مسلمان ایران، مراجع، حوزه‌های علمیه، علما، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و بویژه مردم خونگرم و انقلابی استان كهگیلویه و بویراحمد تسلیت می‌گویم.
در پایان این پیام عنوان شده است:از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان محترم و بویژه بیت معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌كنم. /س
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه ، درگذشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.