آخرين روز نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها/10

حسيني: نمايشگاه نوزدهم قطب اطلاع‌رساني كشور بود

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: نشست‌هاي تخصصي و علمي در موضوعات مختلف روز تا بحث‌هاي داغ سياسي به ويژه بحث انتخابات رياست جمهوري باعث ايجاد فضايي پويا و شاد در فضاي نمايشگاه شد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، دقايقي پيش با سخنراني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها پايان يافت.

براساس اين گزارش؛ طي مراسم اختتاميه سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور در جمع اهالي رسانه سخنراني كردند.

* نمايشگاه مطبوعات و ايجاد فضاي تعاملي سازنده

سيد محمد حسيني در اين مراسم ضمن تبريك عيد غدير اظهار داشت: خداي را شاكريم كه در فاصله اعياد بزرگ قربان تا غدير نمايشگاهي با چنين عظمت و همراه با تلاش همه اهالي رسانه و مسئولان برگزار شد.

وي در تبين اقدامات انجام شده در اين دوره از نمايشگاه تصريح كرد: فعاليت اصحاب رسانه روند روبه رشدي داشت و اين در حالي است كه امسال حدود 200غرفه به نمايشگاه اضافه شد كه به نسبت سال گذشته رقم قابل توجهي است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه  با اشاره به استقبال يك ميليون نفري مردم از نمايشگاه امسال افزود: نمايشگاه نوزدهم شاهد حضور اقشار مختلف جامعه در رده هاي سني متفاوت بود.

همچنين برگزاري نشست‌هاي تخصصي و علمي در موضوعات مختلف روز تا بحث‌هاي داغ سياسي به ويژه بحث انتخابات رياست جمهوري باعث ايجاد فضايي پويا و شاد در فضاي نمايشگاه شد.

*نمايشگاه نوزدهم قطب اطلاع رساني كشور

حسيني ادامه داد: با حضور چهره‌هاي شاخص سياسي كشور و پاسخگويي آنان به اصحاب رسانه نمايشگاه امسال به مركز خبررساني و اطلاع‌رساني در كشور تبديل شد كه توجه بيشتر به عرصه رسانه و مطبوعات را طلب مي‌كند.

 با اشاره به جايگاه برجسته رسانه‌ها در اطلاع‌رساني صحيح وقايع كشور اظهار داشت: حضور نهادها و روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي مختلف در نمايشگاه يكي از نقاط قوت اين دوره بود كه خبرنگاران را با اقدامات و فعاليت‌هاي اين نهادها اشنا كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خاطرنشان كرد: اميدواريم ارتباط ميان مطبوعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنان مانند گذشته ادامه داشته باشد و اين تعامل به ارتقاء سطح كيفي كار رسانه‌اي كمك كند.

انتهاي پيام/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار