عضو دبیرخانه حزب مخالف "انجمن وفاق بحرین" تاکید کرد حکومت این کشور پیوسته به دنبال شیوه های تازه ای است تا آزادی بیان را محدود و مخالفان را به مسائل حاشیه ای سرگرم کند.

مجید میلاد در گفتگو با شبکه العالم درباره علت احضار هشت تن از اعضای برجسته حزب وفاق برای بازجویی گفت: از سخنان وزیر کشور بحرین بر می آید که این افراد امنیت ملی بحرین را به خطر می اندازند به همین سبب آنها را احضار کرده اند. احضار این افراد و دیگران چیزی جز ابزاری برای کاهش آزادی بیان در بحرین نیست.

وی ضمن احمقانه خواندن تصمیم وزیر کشور بحرین برای متوقف کردن تظاهرات و راهپیمایی های اعتراض آمیز در بحرین افزود: آنها به شیوه های مختلف تلاش می کنند آزادی بیان را محدود کنند و هر روز هم شیوه های جدیدی را برای رسیدن به این هدف ابداع می کنند و احضار اعضای جمعیت الوفاق نیز از جمله این شیوه ها به شمار می رود و پیش بینی من این است که پس از بی توجهی مردم به این ممنوعیت و ادامه تظاهرات و اعتراضات، رژیم راه های دیگری را برای محدود کردن آزادی بیان پیدا خواهد کرد.

این فعال سیاسی مخالف دولت بحرین در پاسخ به این سوال که وزیر کشور بحرین می گوید همه چیز خوب است و کشور مسیر عادی خود را طی می کند گفت: در این صورت اگر اوضاع بحرین خوب است و هیچ کس به دنبال حقوق مصادره شده خود نیست پس چرا امنیت ملی کشور با خطر روبروست و چرا می خواهند صلح داخلی را از طریق متوقف کردن اعتراضات تامین کنند. اگر اوضاع خوب است پس اعتراضات و تظاهرات چیست؟ اگر رژیم دیکتاتور یک فرصت به مردم بدهد همه مردم کشور اعم از سنی و شیعه به خیابان ها می ریزند و به اقدامات ظالمانه رژیم اعتراض می کنند. آنها می خواهند با این کارها مخالفان را درگیر مسائل حاشیه ای و جزئی کنند.
برچسب ها: بحرین ، آزادی ، وفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار