معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: در راستای ایمن سازی شبکه معابر و بزرگراهی غرب تهران 328 هزار متر خط کشی محوری بامواد گرم اجرا شده است.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه با بیان این مطلب اظهار داشت : در سال گذشته معابر شهری، بلوک‌های عابر پیاده، ایستگاه‌های اتوبوس و پارکینگ‌های سطح منطقه به صورت محوری و بلوکی خط‌کشی شد.
 
 وی افزود : خط‌کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، ایجاد ایمنی تردد عابرین پیاده با خط‌کشی عرض خیابان‌ها، مکانیزه کردن حرکت خودروها با خط‌کشی محوری انجام می‌شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 ادامه داد: در این خط کشی ها از رنگ های ترافیکی سفید استفاده شده که علاوه بر انعکاس نور در شب هنگام، دارای ماندگاری بیشتری هستند.
 
نجاتی  گفت : در نیمه نخست سال جاری 382کیلومتر  خط‌کشی محوری، 47 عدد خط‌کشی ایستگاه اتوبوس و و3650 بلوک عابر پیاده در منطقه از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ترافیکی منطقه بوده است.
 
وی تصریح کرد: در راستای ارتقا ایمنی تردد دانش آموزان، خط کشی محورهای منتهی به مراکز آموزش به طول 12 هزار متر انجام شد./ل
برچسب ها: معابر ، غرب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار