سید 'محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج قرار گرفت، آمده است:
زخم می ‌افتد به روی چهره زیبای عشق چون كه خالی شد زخال بودنت دنیای عشق
پندهای جانفزا و دلنواز و مردمیّ از دهان توست یا بیرون شده از نای عشق
ای مبارز زخمهایت را نهان كردی زما كرده ‌ای قربان تو فرزند عزیزت پای عشق
جنگ تحمیلی به ‌یادش هست آن جهد و جهاد آن ‌همه مردانگی ابرام در اجرای عشـق
آن ولایت محوری، تسلیم محض رهبری ای دریغا رفت آن پیر خرد، دانـای عشـق
ثبت شد در خاطر امروز ایران یاد تـو آیت ‌الله! هست مدیون شما فردای عشق
در ادامه این پیام عنوان شده است: دریغا كه مرگ فصل نمی‌ شناسد، آنجا كه مردانی برای تمام فصول به تعلیم اصول خادمان جامعه می‌ باشند و به بذر كلام سبزی و طراوت رشد و تعالی بر زمین ضمیر مردم می ‌پاشند!
در این پیام آمده است: برای مردان خدا حضور پاییزی معنا ندارد و همیشه بهاریند! نَفَسشان مطبوع، كلامشان مُطاع و وجودشان مطلوب است و خزان به حكم تقدیر برگ‌ ریزان راه می‌ اندازد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: آیت ‌الله ملك‌ حسینی (ره) چهره‌ ای كه این خطه هرگز از یادش نخواهد برد در تمام عمر غم مظلومان و مستضعفان خورد.
در این پیام آمده است: مبارزاتش در دوران ستم ‌شاهی و تلاشش در دادن آگاهی و قدم برداشتن در مسیر رشد جامعه و تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش مؤثرش در دوران دفاع مقدس و تقدیم فرزند برومندش به آرمان‌ های بلند انقلاب در پاسداری از حریم این سرزمین علوی و مهمتر از همه سرسپردگی‌ اش به امام بزرگوار و بنیانگذار این بنای عالی‌ مقدار و زان پس بیعت و حمایت از مقام معظم رهبری و نمایندگی ولی‌ فقیه در استان مردخیز كهكیلویه و بویراحمد و خدمات ماندگارش در حوزه علمیه شیراز و یاسوج و رسوخ در نسوج اقدامات مردمی هرگز از لوح ضمیر مردم ولایت‌ پذیر و باتدبیر ایران اسلامی زدوده نخواهد شد.
در پایان این پیام عنوان شده است: فقدان این عالم ربانی و مجاهد آرمانی و پدر شهیدی آسمانی را به مردم وفادار آن استان و ارادتمندان ایشان در سراسر ایران و بویژه خاندان گرامی و محترمشان تسلیت عرض كرده، صبر جمیل و اجر جزیل برایشان از درگاه رب جلیل مسالت می‌ كنم و برای روح پاكش غفران و رضوان آرزو دارم. /س
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه ، درگذشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.