مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران گفت: بسیج مجموعه مناسبی برای پدافند غیرعامل و مصون سازی جامعه در مقابل جنگ نرم دشمنان است.


حجت الاسلام نصیر نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پدافند غیرعامل نوعی پیشگیری و داشتن آمادگی برای مقابله با هرنوع بحران احتمالی و تلاش برای کاهش آسیب هاست.
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران ادامه داد: وظیفه نهادهای فرهنگی در مقابله با جنگ نرم پیشگیری و واکسینه کردن جامعه در مقابل تهاجم رسانه ای، تعمیق باورهای دینی و نهادینه کردن باورهای دینی و نهادینه کردن آنها و همچنین عمق بخشی به اعتقادات مذهبی است که اگر این امر تحقق یابد، سعی دشمنان بی نتیجه و اثرگذاری آنان کم خواهد شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران با اشاره به برگزاری موفق گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها و اجرای برنامه های مذهبی در 18 هطار هیئت مذهبی افزود: اگر بتوانیم با اعزام مبلغ و مربی قرآن به هیئت ها، آنان را تقویت و حمایت کنیم، این مراکز بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهاجم فرهنگی خواهد بود و هر چه این امر گسترش یابد، اثربخشی توطئه دشمن،‌ کمتر و آسیب ها نیز کاهش می یابد.
حجت الاسلام نیک نژاد در پایان اظهار داشت:‌ ما باید احساس کنیم درگیر جنگ هستیم و بدانیم همواره هزینه های پیشگیری کمتر از درمان و همراه با اثربخشی است، چرا که درمان همیشه با صرف هزینه همراه است اما ممکن است اثر مطلوبی در پی نداشته باشد./ل
برچسب ها: وظیفه ، نهاد ، فرهنگ ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار