ˈغلام محمد زارعیˈ نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله سید ˈکرامت الله ملک حسینیˈ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را به خانواده این عالم عالیقدر و مردم استان تسلیت گفت.

در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج  قرار گرفت، آمده است: ارتحال اسوه تقوا و فضیلت، عالم شجاع و مجاهد فی سبیل الله و جامع فضایل و کمالات معنوی و علمی آیت الله سید ˈکرامت الله ملک حسینیˈ که عمر پربرکت و گرانمایه خود را در مسیر مبارزه با طاغوت و اعتلای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرد به پیشگاه ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران، مردم کهگیلویه و بویراحمد، حوزه های علمیه و شاگردان آن بزرگمرد تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
در ادامه این پیام عنوان شده است: مهربانی پدرانه آیت الله ملک حسینی برای آحاد مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد و پاسداری از حقوق آنان هرگز از خاطره ها پاک نخواهد شد.
در این پیام آمده است: آن عزیز سفر کرده به دیار باقی را همان بس که حیات سراسر طیبه خود را به تربیت شاگردان فاضل و متعهد و عمر بابرکتش را در راه پایداری بر مسیر نورانی ولایت و در راه پاسداری از ولایت فقیه در سنگر مقدس مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد طی کرد.
در پایان این پیام عنوان شده است: فقدان این مرد کم نظیر مصداق خسران برای جامعه اسلامی و ضایعه ای بزرگ برای روحانیت و کهگیلویه و بویراحمد است و خداوند روح بلند آن فقید حکیم و مرد الهی را با ارواح طیبه اجداد طاهرینش و ائمه معصومین (ع) محشور کند./س
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه ، درگذشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.