کارگردان فیلم سینمایی همبازی در برنامه "هفت" گفت:آشفتگی در اکران و در واقع اکران همزمان چند فیلم کودک با سخت کردن انتخاب برای خانواده ها برای گزینش یک فیلم آنها را دچار سردرگمی کرده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران ؛ امشب در برنامه هفت غلامرضا رمضانی به عنوان مهمان این برنامه برای تحلیل بحران اکران در سینما گفت:  در صورت همزمان نشدن چند فیلم کودک شرایط خوب و مثبتی برای فیلم "همبازی" رقم می خورد ولی در نهایت تاسف برخی ها برای رفع تکلیف در این بخش با بی توجهی خود به اکران فیلم ها ضربه زدند و فیلم سینمایی "همبازی" آنطور که باید و شاید دیده نشد.

وی ادامه داد: اکران این فیلم بطور همزمان با یک فیلم کودک دیگر همراه شد با این تفاوت که ما یازده سینما و آنها چهل و چهار سینما را در اختیار داشتند. در واقع در خصوص در اختیار قرار دادن سینماها و همچنین سانس ها عدالت برای "همبازی" رعایت نشد.

رمضانی اظهار داشت: ما در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای تماشای فیلم های کودک نیز خیلی خوب عمل نکردیم و دو هفته بعد از اکران فیلم سینمایی "همبازی"، "اختاپوس" به عنوان فیلمی دیگر در ژانر کودک بدون برداشته شدن کلاه قرمزی و بچه ننه از روی پرده سینما ها به میدان آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.