کارگردان فیلم سینمایی "یک خانواده محترم" گفت: فیلم سینمایی "یک خانواده محترم" با توجه به نداشتن یک تهیه کننده خارجی فقط هزینه های پس از تولید و مسائل فنی آن را برای این فیلم پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران؛ مسعود بخشی کارگردان فیلم سینمایی "یک خانواده محترم" در برنامه هفت طی یک گفتگوی تلفنی گفت: "یک خانواده محترم" داستان دو برادر با اختلافاتشان  بر سر ارث پدری شان را مطرح می سازد و در واقع انگیزه اصلی ما از ساخت این فیلم صحبت کردن در مورد فضای جنگ تحمیلی با صدام بود.
 
وی ادامه داد: من بدلیل زندگی کردن در آن سال ها و حضور داشتن در آن اتفاقات رخ داده هرگز جان نثاری ها و شهادت افراد و دوستانم را فراموش نمی کنم.
 
بخشی افزود: همواره برای ساخت فیلمی در مورد جنگ که هیچ کس در دنیا از آن صحبت نمی کند،خواهان ساخت فیلم مناسب بودم.
 
وی عنوان کرد: یک خانواده محترم براساس قاعده اینگونه فیلم ها ارتباط مخاطب را با یک داستان درمورد خانواده برقرار می کند و برای مخاطب ایرانی به صورت قصه ماجرا را روایت می کند. در جشنواره های مختلف همچون کن مخالف نظرات موجود در ایران مردم حاضر در آنجا از این فیلم راضی بودند.
 
این کارگردان تصریح کرد: من بدلیل عشق به سینمای ایران همواره دغدغه ام بیان مسائل اجتماعی به صورت انتقادی بود، به همین دلیل در فیلم یک خانواده محترم لبه های تندی در زمینه انتقاد وجود دارد. بطور حتم پس از تماشای این فیلم توسط مردم و نقد آن بوسیله؛مخاطبان این مسئله رشد فیلم سازی من را به عنوان کار اولم به دنبال دارد. به همین دلیل این فیلم با لبه های تند انتقادی البته دلسوزانه رشد فرهنگی کشور را به همراه خواهد داشت.
 
وی در مورد اصلاحات انجام شده بر روی فیلم اظهار داشت: من بدلیل نشانه ها و کدهای فرهنگی تاثیرگذار بر مخاطب عام اصلاحاتی را بر روی فیلم سینمایی یک خانواده محترم انجام دادم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار