معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران گفت: تجلی فرهنگ در ایران اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

ˈصفرعلی براتلوˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فرهنگی دانست و با اشاره به فرمایش امام راحل گفت: اگر در جامعه ای فرهنگ غنی حاکم نباشد، دیگر امور نیز کارایی چندانی ندارد.

وی افزود: اگر امروز دنیا، انقلاب اسلامی را به عنوان یک چالش جدی در مقابل خود می داند، به دلیل مسایل فرهنگی، اسلام و اعتقاداتی است که اینک به سراسر جهان گسترش پیدا کرده و بیداری اسلامی جهان را موجب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تهران، فشارها و تهدیدهای استکبارگران را بر این دیار به بهانه هسته ای شدن، دروغ بزرگی دانست که نشات گرفته از ترس و واهمه استکبار از گسترش اسلام و فرهنگ اسلامی در میان دیگر ملل است.

براتلو، با بیان اینکه در گذشته ترکیه تنها دو مسجد برای شیعیان داشت و اینک 300 مسجد با اجتماعات وعزاداری های مفصل، بطوری که از ایرانیان به عنوان نماینده برای حضور در جلسات خود دعوت می کنند، افزود: گسترش اسلام خوف دشمن را بیش از پیش برمی انگیزد ، از این رو از حربه های مختلف اعم از مطرح کردن فرهنگ ها و فرقه های نوظهور برای ممانعت از این پیشرفت استفاده می کنند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه دشمن درصدد است تا مردم استقامت خود را در مقابله با آنان از دست بدهند، تصریح کرد: لازم است با روشنگری و بصیرت افزایی، دشمن را در این طرح ناکام کنیم.

براتلو افزود: دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دائم در تلاش است، لذا مسوولان این دیار باید همگام با مردم هوشمند، فعالیت مستمر، حفظ انسجام و اتحاد گره گشای تمام مسایل باشند و مردم را از واقعیات جامعه مطلع کنند.

معاون استاندار تهران، با بیان اینکه به فضل خدا پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف معجزه آسا و خیره کننده است، وضعیت ایران و آمریکا را در زمان انقلاب و امروز مقایسه کرد.

وی افزود: اگر روزی برای پرتاب موشک های وارداتی مشکل داشتیم، اینک جوانان این دیار خود قادر به ساخت موشک هایی با بردهای بالا هستند که جهان را خیره می کند و جوانان این دیار با سلاح علم و دانش و هوشمندی سد راه دشمن می شوند.

براتلو با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی با توکل به خداوند و همت و غیرت دلیرمردان این دیار مدیریت شد، خاطرنشان کرد: امروز این کشور دارای هزاران دانشمند فعال هسته ای است که با وجود تهدیدهای مستمر از سوی دشمنان که نخست درصدد جذب آنان و سپس تهدید به ترور برمی آیند، خدمت به نظام جمهوری اسلامی را بر خود واجب می دانند.

وی با بیان اینکه جوانان این نسل از جوانانی که در جبهه ها بودند، هوشیارتر، قوی تر و شجاع تر هستند گفت: اینک باید با وحدت و انسجام مقاومت ها را افزایش دهیم و آگاه باشیم که علت این همه تهدید و فشارها، ناشی از اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی بر جهان و واهمه و هراس دشمن از این اثرگذاری است./س

برچسب ها: ایران ، اسلام ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.