محل آذری یکی از بخش های پرتردد ناحیه یک منطقه هفده است این محله در گذشته یکی از ورودی های اصلی منطقه بوده و به همین دلیل در میان اهالی شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ به گفته بسیار از شهروندان وجود گاراژ و گرمابه های متروکه یکی از مهمترین مشکلات محله آذری محسوب می شود این املاک اگر مورد استفاده قرار بگیرد یا تغییر کاربری دهد فرصتی برای پیشرفت محله خواهد بود .


محمد نجفی 56 ساله یکی از شهروندان محله آذری است، وی درباره مشکلات این محل گفت: در داخل خیابان شهید قدرت پاکی کوچه ای به نام حمام وجود دارد، در این کوچه وجود حمامی  با قدمت چند ساله مشکلات زیادی را برای اهالی محله ایجاد کرده است.

وی افزود: به دلیل ورثه ای بودن ملک حمام، هنوز تکلیفش معلوم نیست و شهروندان کوچه حمام به خاطر وجود این گرمابه متروک گلایه های زیادی دارند چرا که برخی افراد بی مسئولیت بارها در این مکان آتش سوزی راه انداخته  و باعث سلب آسایش ساکنان این کوچه شده اند امیدواریم مسئولان شهری هر چه زود تر به این موضوع رسیدگی کنند تا هم چهره محله زیبا شود و هم اهالی به آرامش برسند.

** کودکان جای بازی ندارند

فاطمه رضایی یکی دیگر از شهروندان محله آذری است وی یکی از مهم ترین مشکلات خیابان قدرت پاکی را وجود املاک متروکه دانست و گفت: وجود این املاک در محله باعث جمع شدن حیوانات موذی از جمله موش، زباله و همچنین تجمع معتادان شده است، این املاک، متروکه و خالی اند و امنیت ندارد.

وی افزود: این محله متاسفانه امکانات فرهنگی و ورزشی مناسبی ندارد و به علت کمبود فضای سبز در این خیابان کودکان ناچارند در کوچه های 2 الی 4 متری بازی کنند که این موضوع باعث می شود آرامش همسایگان بر هم بخورد سالمندان هم ناچارند در کوچه ها بنشینند اما اگر بوستان و فضای سبز در محله آذری وجود داشت آن ها به آن جا می رفتند.

** می خواهیم املاکمان را بفروشیم

یعقوب وکیلی فر یکی دیگر از شهروندان محله آذری است  وی هم از وجود املاک متروکه در این محله گلایه های زیادی دارد و گفت: صاحبان این املاک حدود 10 سال است که می گویند، می خواهیم املاکمان را بفروشیم اما هنوز خبری نیست، اهالی این محله از شهرداری می خواهند این املاک متروکه را خریداری کنند .

وی افزود: آجر های این حمام متروکه به علت قدمت زیادش در حال ریزش است وجود این حمام مشکلات زیادی از جمله ناامنی را برای ساکنان ایجاد کرده که امیدواریم شهرداری منطقه برای حل این مشکل اقدام کند./ز
برچسب ها: گرمابه ، همجوار ، منروکه ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار