آنان که میگویند من به سوژه های مرتبط با سختی زندگی اقشار مختلف جامعه نمی‌پردازم باید بدانند که برای من لوح تقدیر امضا شده توسط کارگران معادن از لوح تقدیر برخی از مسئولان ارزشمندتر است.

به گزارش خبرنگار بخش ادبيات باشگاه خبرنگاران حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها؛ در جلسه پرسش و پاسخ کامران نجف زاده خبرنگار صرفا جهت اطلاع که عصر روز گذشته 11 آبان در سرای روزنامه نگاران واقع در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها برگزار شد، کامران نجف زاده (خبرنگار و نویسنده) گفت: حرف و حدیثهای پیش از سفر به فرانسه،شعری بی قافیه بودند.

وی افزود: زماني كه احساس كردم فرانسوي‌ها در پي سياه نمايي كشور عزيزمان هستند، من نیز وارد خط قرمزهای آنها و نقش فرانسه در ورود ایدز به ایران شدم.

این خبرنگار اظهار داشت: ما میتوانیم با توجه به تجارب خود در شرایط سخت بهتر از خبرنگاران خارجی باشیم.

وی در ادامه گفت: آنان که میگویند من به سوژه های مرتبط با سختی زندگی اقشار مختلف جامعه نمی‌پردازم باید بدانند که برای من لوح تقدیر امضا شده توسط کارگران معادن از لوح تقدیر برخی از مسئولان ارزشمندتر است.

نجف زاده خاطرنشان کرد:  فکر میکردم که فرانسه جایگاهی برای تجربه فضای جدیدی باشد.

لازم به ذکر است؛ در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ کامران نجف زاده درگيري لفظی در میان این خبرنگار و یک مخاطب در مورد نحوه برخورد کشور فرانسه با خبرنگاران فعال در حوزه اقتصاد رخ داد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار