سرمربی تیم ملی رقابت در مسابقات فوتسال جام جهانی را به یک جنگ تشبیه کرد و گفت: تیم‌های حاضر در جام جهانی تایلند بیشتر روی به بازی فیزیکی و دوندگی آورده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ،سرمربی تیم ملی رقابت در مسابقات فوتسال جام جهانی را به یک جنگ تشبیه کرد و گفت: تیم‌های حاضر در جام جهانی تایلند بیشتر روی به بازی فیزیکی و دوندگی آورده‌اند.

سرمربی تیم ملی در این باره گفت: با توجه به دیدارهایی که در روز نخست از مسابقات جام جهانی فوتسال انجام شده است، تیم‌ها میل به بازی فیزیکی دارند و بیشتر از کارهای تاکتیکی به دوندگی و جنگدنگی اهمیت می‌دهند.

صانعی در  خصوص دیدار اوکراین – پاراگوئه گفت: دو تیم یک بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند. اینکه در هر دو نیمه دو تیم بیش از پنج خطا مرتکب شدند و در نیمه دوم پاراگوئه به دو ضربه پنالتی رسید و اوکراین به یک ضربه پنالتی و حتی یک بازیکن پاراگوئه از زمین اخراج شد، نشان می‌دهد بازی دو تیم تا چه اندازه فیزیکی بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال رقابت در جام جهانی را به یک جنگ تشبیه کرد و گفت: این جام، جام پربرخوردی است. من پنجشنبه شب به بازیکنان تیم ملی گفتم که یک جنگ تمام عیار با دیگر تیم‌ها پیش رو داریم، جنگی که در آن تیم‌ها بصورت گروهی حمله و دفاع می‌کنند و کمترین فرصتی را از دست نمی‌دهند.

صانعی در خصوص پیش بینی‌اش از حریفان ایران در مراحل حذفی جام جهانی گفت: در صورت اینکه بتوانیم به عنوان سرگروه به مرحله یک چهارم صعود کنیم با تیم سوم گروه اول دیدار خواهیم کرد و در ادامه با تیم روسیه که به احتمال فراوان در گروه خود اول خواهد شد، دیدار خواهیم کرد.

وی  در ادامه گفت: اما اگر در گروه خود دوم شویم در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از دو تیم کلمبیا یا گواتمالا بازی خواهیم کرد و پس از آن به احتمال فراوان با یکی از دو تیم اوکراین یا پاراگوئه بازی می‌کنیم. با بازی که امروز از دو تیم پاراگوئه و اوکراین دیدم، پیش بینی من این است که پاراگوئه به عنوان صدرنشین گروه اول صعود خواهد کرد. شاید تیم اوکراین نفر به نفر بهتر از تیم پاراگوئه باشد اما این تیم از نظر تکنیکی بهتر از اوکراین است.

صانعی در پایان گفت: امکان خلق شگفتی در مرحله گروهی اندک است اما به احتمال فراوان در مراحل حذفی شاهد بروز شگفتی‌هایی خواهیم بود. با توجه به اینکه مسابقات بصورت حذفی برگزار می‌شود و تیم‌ها روی به بازی فیزیکی آورده‌اند امکان دارد با یک خطای بیشتر و یک اشتباه داوری نتایج عضو شده و شگفتی خلق شود.
برچسب ها: صانعی ، جام جهانی ، جنگ ، حمله ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار