مسئول فنی داروسازی ثامن اظهار داشت: به زودی محصول جدید دیالیز صفاقی برای نخستین‌بار در ایران توسط داروسازی ثامن تولید می‌شود.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد عبدالمجید قلی‌پور در حاشیه هشتمین سمینار سراسری پزشکی پرستاری دیالیز افزود: محصول جدید دیالیز صفاقی با پایه بی‌کربنات در کیسه‌های محفظه‌ای برای نخستین‌بار در ایران توسط داروسازی ثامن تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: مجوزهای تولید این محصول اخذ شده است و تجهیزات و تکنولوژی این محصول در حال انتقال از خارج از کشور است و به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.

قلی‌پور افزود: محصولات دیالیز صفاقی در انحصار تولید داروسازی ثامن در ایران است و این محصولات در بهترین کیفیت و قابل‌رقابت با نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مسئول فنی داروسازی ثامن با اشاره به داروهای همودیالیز تولیدی داروسازی ثامن اظهار داشت: به گفته پزشکان و پرستاران این دارو در بهترین کیفیت در مقایسه با سایر تولیدات داخلی صورت می‌گیرد به طوری که رضایت و استقبال متخصصان را به همراه داشته است.

وی برگزاری این سمینار را برای اخذ نظرات مصرف‌کنندگان و تبادل اطلاعات در جهت بهبود محصولات تولیدی ارزیابی کرد.

محمد سمرقندی، مسئول روابط‌عمومی و بین‌الملل داروسازی ثامن افزود: این سمینار تازه‌ترین اطلاعات، خدمات و محصولات را در زمینه دیالیز با حضور موفق داروسازی ثامن به جامعه پزشکی و پرستاری کشور ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: داروسازی ثامن در حال حاضر به عنوان یکی از ارکان تولید و ارائه خدمات داروئی در ایران شناخته شده است/س 

برچسب ها: مسئول ، فنی ، داروسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.