سرمربی تیم والیبال متین و رامین گفت: شاید این تیم برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کند اما به دنبال نتایج قابل قبولی هستیم.

  مصطفی کارخانه  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  بعد از باخت در هفته دوم مسابقات لیگ برتر مقابل تیم سایپا یک هفته فرصت داشتیم که برای ترمیم فنی تیم اقدامات لازم را انجام دهیم. 
وی گفت:  درست است که این باشگاه نخستین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه کنند اما به خاطر جایگاه خودم، شاگردانم و موقعیت آنها و همچنین به خاطر باشگاه که یکی از شرکت های معتبر محسوب می شود باید مقابل حریفان نتایج خوبی بگیریم جایگاه این تیم باید درشان دست اندرکارانش باشد.
  وی گفت:  ما برای بازی مقابل تیم شهرداری تبریز ضغفها را شناسایی و برای رفع آن تیم را از نظر فنی تامین کردیم با وجود آنکه بازی در  تبریز  کار بسیار سختی است ولی خوشبختانه موفق به غلبه بر آنها شدیم .
 وی گفت:  شاگردانم از باخت  هفته مقابل سایپا درس گرفته و متوجه شدند که باید حریف را جدی بگیرند از هیچ تیمی  در لیگ برتر امسال نمی توان به راحتی عبور کرد کوچکترین غفلت عامل باخت خواهد شد ما در حال حاضر  ودر پایان  هفته سوم لیگ برتر جایگاه چهارم جدول  رده بندی  را به خود اختصاص داده ایم امیدارم با ارائه بازیهای حرفه ای تر در هفته های آینده  جایگاهمان را به تیم های با سابقه لیگ بر سانیم.  وی گفت:  با توجه به آنکه هنوز از بازیهای نیم فصل اول سه هفته می گذرد نمی توان قضاوت زود هنگامی در خصوص نتایج و  جدول رده بندی  بازیها داشت  ما  خودمان را برای کارهای سخت آماده کرده ایم در چنین شرایطی کسب جایگاه  مطلوب  در جدول  رده بندی بسیار لذت بخش است. 
کارخانه گفت:  به طور کلی  استراتژی ما این است که هیچ حریف را قدرتمند تر از خود نمی دانیم و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت،  خروجی این استراتژی این است که باخت تلخ و برد شیرین است باید ضعف ها را پوشش داد تا  در طول تمامی بازیها  حس برد شیرین را تجربه کنیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار