فرمانده انتظامي كرمان با اشاره به اجراي رزمايش غدير توسط پليس استان از كشف بالغ بر 481 كيلو گرم مواد مخدر ، هلاكت يك شرور و دستگيري 130 متهم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار "حسين چناريان" با اعلام اين خبر گفت: رزمايش غدير با هدف پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز به خصوص ارتفاعات و گردنه هاي حساس از لوث عوامل ناامني، به مدت 48 ساعت در شهرستان كرمان و بردسير به مرحله اجرا گذاشته شد. 
وي بيان كرد: اين رزمايش به ميمنت عيد غدير با رمز" ياعلي ابن ابيطالب" و با بكارگيري استعداد و توان پليس استان شامل يگان هاي انتظامي، امداد و تكاروان پليس نسبت به دستيابي اهداف از پيش تعيين شده به مرحله اجرا در آمد.
فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد:در اجراي اين رزمايش بالگردان ناجا نيز تيم هاي عملياتي شركت كننده در طرح را پشتيباني هوايي كردند.
وي بيان كرد: در مدت 48 ساعت اجراي اين رزمايش، با تلاش يگان هاي عمل كننده، دستاوردهاي مطلوبي كسب شد.
مقام ارشد انتظامي استان گفت: با تلاش ماموران انتظامي در حوزه مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ بالغ بر 481 كيلو گرم انواع مواد كشف و 17 قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر دستگير  و يك شرور به هلاكت رسيد.
وي ، دستگيري 113 متهم شامل افراد تحت تعقيب دستگاه هاي قضايي و امنيتي و اتباع بيگانه بدون مجوز اقامت ، پاكسازي 12 منطقه و استعلام بالغ بر 150 دستگاه وسيله نقليه مشكوك ، توقيف دو ستگاه خودرو و كشف مقاديري سوخت قاچاق را از ديگر اقدامات ماموران انتظامي در اجراي رزمايش غدير برشمرد.
وي در پايان افزود: اين رزمايش تا پاكسازي تمامي نقاط مورد نظر و ارتفاعات مشكوك به تردد عوامل ناامني ادامه دارد./ف
برچسب ها: کشف ، مخدر ، هلاکت ، شرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار