بر اساس تقوم جهانی فدراسیون بوکس مسابقات بین المللی دهه فجر باید در اسفند برگزار شود اما اگر قانون فدراسیون جهانی بوکس اجازه دهد در نظر داریم که این مسابقات در اردیبهشت در ارومیه برپا کنیم.

   همایون اردلان ، دبیر فدراسیون بوکس کشورمان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  طی جلسه ای که  به منظور انتخاب رئیس جدید هیئت بوکس استان آذربایجان غربی درشهر ارومیه با حضور رئیس  فدراسیون بوکس داشتیم طی حواشی این جلسه  از سوی آقای ملا محمدی مدیر کل ورزش این استان پیشنهاد میزبانی  مسابقات بین المللی  بوکس دهه فجر را دریافت کردیم و باتوجه به اینکه این استان از لحاظ  امکانات رفاهی و سالن برگزاری  مسابقات مجهز بودند با نظر خالق نوری رئیس فدراسیون بوکس میزبانی  رقابت های بین المللی دهه فجر به این استان داده شد.
  وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری این مسابقات ارومیه منوط به قبولی فدرایسون جهانی مبنی بر زمان برگزاری  این مسابقات است چرا که بر اساس  تقویم جهانی برگزاری  مسابقات بین المللی  اوائل اسفند ماه است و با توجه به اینکه در این فصل مشکل  آب وهوایی در این استان داریم نمی توانیم این رقابتها را در این استان برگزار کنیم.
 اردلان افزود:  در صورت پذیرش فدراسیون جهانی در گیر زمان از اول اسفند ماه به اوایل اردیبهشت سال آینده به طور حتم  رقابت های بین المللی دهه فجر را در ارومیه برگزار خواهیم کرد در غیر این صورت میزبانی را به استان دیگری خواهیم داد.
 دبیر فدراسیون بوکس در خصوص تعداد تیم ها ی شرکت کننده در این مسابقات اظهار داشت:  در نظر داریم از 15 تا 20 کشور  برای حضور در مسابقات بین المللی  دهه فجر دعوت بعمل خواهیم آورد تا بتوانیم مسابقاتی در سطح مطلوب کیفی وکمی برگزار کنیم./ق
برچسب ها: فدراسیون ، بوکس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار