طاهر قره داشلی، سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد گفت: ما در هفته سوم لیگ برتر بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه هنوز زیاد تمام کننده نداریم.

طاهره قره داشلی، سرمربی تیم والیبال  بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  در بازی شب گذشته اگر فقط یکی دو نفر از شاگردانم که در پستهای کلیدی بازی می کنند دقیق تر مقابل حریف توپ می زدند و به طور قطع تیم مشهد را شکست می دادیم.

 وی تصریح کرد: ترکیب تیم ما را بازیکنان جوان و کم تجربه تشکیل می دهند آنها برای رسیدن به هماهنگی مطلوب نیاز به تمرین و بازی زیاد دادند این امر در حالی است که ما تیمی بودیم از میان 12 تیم حاضر در لیگ  برتر امسال تمرینات آماده سازی را دیرتر شروع  کردیم.

 وی تصریح کرد:  نقاط ضعف اصلی ما در طول بازیهای برگزار شده علاوه بر نبود یار تمام کننده جوانی شاگردانم و کم تجربگی آنها ست به طوری که در پوئن های حساس نمی دانند باید چگونه عمل کرده و نتیجه را به نفع خود تغییر دهند.

 وی در خصوص تیم میزان خراسان گفت:  مشهدی ها در این هفته بدون اشتباه  بازی  کردند آنها یکی از بهترین روزهای  خود را در لیگ امسال تجربه  کردند و توانستند به خوبی از میزبانی  خود استفاده کنند.

 سرمربی تیم بازرگانی  جواهری گنبد  تصریح کرد: ما شب گذشته هر توپی را که دفاع کردیم به فاصله حداکثر پنج سانتی متر به خارج از زمین می رفت این موضوع در والیبال  یعنی بد شانسی.
 
قره داشلی گفت:  من به عنوان  یکی از مربیانی به بازی در سالنهای شلوغ را دارم در حال حاضر وقتی وارد زمین می شوم به هیچ عنوان با حواشی کاری ندارم،  اما شنیدم که در بازی شب گذشته تماشاگران مشهدی اقدام به فحاشی علیه شاگردانم  کرده اند،  این امر در حالی بود که بازیکنان جوان و کم تجربه ما چنین شرایطی را ندیده اند و این مسائل  برایشان تازگی دارد./آق
برچسب ها: خارج شدن ، سانتی ، توپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار