رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا با اشاره به اين که مدت خدمت بر اساس قانون جديد 24 ماه است تصريح کرد: از آنجا که هم اکنون نياز نيروهاي مسلح با 21 ماه تامين مي شود، عملا مدت خدمت سربازي 21 ماه است.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار سيد حميد صدرالسادات لحظاتي پيش با حضور در غرفه سايت پليس در نوزدهمين نمايش مطبوعات با اشاره به اين که رسانه ها پل ارتباطي بين مردم و مسئولان هستند افزود: اگر رسانه ها جايگاه خود را به خوبي بشناسند و بتوانند به اين رسالت خود عمل کنند قطعا منجر به ارتباط دو سويه بين مردم و مسئولان کشور مي شوند. 
وي يادآور شد مردم از سازمان ها درخواست خدمات دارند و از سوي ديگر سازمان ها نيز وظيفه ارائه خدمات به آنان را دارند. 
رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا افزود: رسانه ها مي توانند نقش خوبي در ايجاد تعادل بين اين تقاضا و عرضه به وجود آورند. 
صدرالسادات تاکيد کرد: ايجاد اين تعادل و تعامل بين مردم و دستگاه ها منجر به ايجاد آرامش بيشتر در جامعه و خدمات رساني بهتر از سوي دستگاه ها مي شود. 
سردار صدرالسادات در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص مدت خدمت مشمولان بر اساس قانون جديد اظهار داشت کساني که از ابتداي فروردين امسال وارد خدمت سربازي شدند طبق قانون جديد طول خدمت آنان 21 ماه است.
وي افزود: البته زمان خدمت در قانون جديد 24 ماه مي باشد اما از آنجا که هم اکنون نياز نيروهاي مسلح با 21 ماه تامين مي شود، عملا مدت خدمت سربازي 21 ماه است.به گفته اين مقام انتظامي مدت خدمت وظيفه مشمولاني که امريه دارند 24 ماه مي باشد. وي در توزيع امريه مشمولان به خبرنگار سايت پليس گفت: مشمولاني که با موافقت ستاد کل نيروهاي مسلح از برخي از دستگاه هاي دولتي سهميه جذب دريافت مي کنند تا مورد استفاده در آن دستگاه مربوطه قرار بگيرند طول خدمت سربازي آنان 24 ماه است.
سردار صدرالسادات در پايان گفت: مشمولاني که سال گذشته وارد خدمت شده اند طول خدمت آنان بر اساس قانون گذشته 18 ماه است./ف
برچسب ها: خدمت ، سربازی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار