تیم های فوتبال به هوادارانشان وابستگی زیادی دارند مثل ملوان و تراکتورسازی تبریز که با حمایت همین هواداران جایگاه خوبی در جدول دارند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فوتبال یک ورزش حساس است ورزشی که وابستگي زیادی به هواداران دارد، هوادارانی که می توانند موتور انگیزه قدرتمندی برای تیم های خود باشند. امروز تیم های شهرستانی روند روبه رشدی را در جذب هواداران طی کرده اند.
شاید در گذشته این تنها سرخابی ها بودند که از موج هواداران پرشمار برخوردار بودند اما امروز این موج های هواداری به تیم های شهرستانی هم کشیده شده است.
ورزشگاه های پر تبریز، شور هواداران ملوان، دورودی هایی که به حق میزبانیشان نرسیده اند، آلومینیومی هایی که تازه به لیگ راه یافته اند همین اهوازی ها و آبادانی هایی که تعصب به تیم هایشان را بارها در معرض نمایش گذاشته اند. اصولاً هواداران یک تیم آنهایی هستند که در همه شرایط همراه تیم خود هستند و چه بسا حتی در لحظه های سخت تیمشان بیشتر از گذشته همراه آن هستند در واقع شاید بتوان در یک تشبیه هواداران را خانواده یک تیم دانست همانطور که یک فرزند به حمایت خانواده اش نیاز اساسی دارد تیم ها نیز محتاج حمایت همیشگی و بی دریغ هوادارانشان هستند.
 این همان صبوری هایی است که شاید طرفداران تراکتورسازی و ملوان بیشتر به خرج داده اند.مثلاً شعارهای فصل گذشته هواداران تراکتوسازی تبریز که در لحظه های باخت و عقب افتادن تیمشان می گفتند عیبی یوخ نمونه ای از همین صبوری هاست./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار