سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: اصلی ترین خواسته من از مسئولان این است که نگاه خود را به رشته والیبال حرفه ای تر کنند.


 ایرج مظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  در حال حاضر تیم ملی ایران جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده و حضور موفق در مسابقات جهانی مستلزم امکانات جهانی است،  مسئولان  کلان ورزشی به خصوص وزارت ورزش و جوانان باید به این رشته ها نگاه ویژه ای داشته باشند.
 وی تصریح کرد:  در حال حاضر نگاه مسئولان در زمینه  ارائه امکانات از مرز آسیا عبور نمی کند در صورتی که  هم اکنون تیم ملی والیبال در رده بزرگسالان  به لیگ جهانی و در رده های نوجوانان و جوانان به مسابقات جهانی صعود کرده است حال که مسئولان از والیبال توقع المپیکی  شدن دارند  باید نگاهشان را به این رشته تغییر دهند.
 وی یاد آور شد:  امیدوارم مسئولان کلان ورزش صدای من را بشنوند والیبال و بسکتبال دو رشته علمی هستند از این رشته ها نباید فقط به  عنوان  ورزش یاد کرد زیرا این رشته ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد هستند امیدوارم دید مسئولان  جهانی شود.
وی درخصوص حال و هوای کنونی اردو در حالی که چند ساعتی به شروع بازی فینال باقی مانده است،‌ اظهار داشت:  به هیچ عنوان شاگردانم تحت شرایط برد دو بازی اخیر مغرور نشده اند امیدوارم  خدا در بازی امروز هم یادمان کند و بتوانیم با برد خود مدال طلا ی این پیکارها را به دست آوریم من از مردم و علاقمندان می خواهم برای تشویق ملی پوشان نوجوان به سالن بیایند یکی از محرومیت های تیم های ورزشی بازی بدون تماشا چی  است، من نمی دانم چرا سالن والیبال آزادی در این مسابقات حساس و سنگین مملو از جمعیت نمی شود.
وی درخصوص  بازی امروز خاطر نشان کرد: چین یکی از مدعیان حضور در این دوره از مسابقات است،‌آنها ژاپن را سه بر صفر شکست داده اند یکی از بزرگترین امتیازات چینی ها این است که سرویس ساده می زنند و کارهای ترکیبی تاکتیکی ندارند./ق
برچسب ها: توقعات ، جهانی ، نگاهشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.