پزشكان مي گويند بيكاري، ناامني شغلي و مشكلات ناشي از كاهش كمك هاي دولتي و بودجه هاي رفاهي، بر سلامت ذهني افراد اثر منفي دارد

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با ادامه بحران اقتصادي در انگليس، افسردگي در ميان مردم اين كشور رو به فزوني است و اكنون 10 درصد از مردم، به علت ابتلا به اين بيماري، تحت درمان قرار دارند.

گزارش مركز اطلاعات خدمات بهداشت و درمان انگليس نشان مي دهد در پنج سال گذشته، شمار مبتلايان به افسردگي، به طور پيوسته رو به فزوني بوده است، البته نگرش بيماران به بيماري خود تغيير كرده است و به همين علت، به منظور درمان افسردگي، بيش از قبل به پزشك مراجعه مي كنند و تداوم بحران اقتصادي نيز مزيد بر علت شده است.

پزشكان مي گويند بيكاري، ناامني شغلي و مشكلات ناشي از كاهش كمك هاي دولتي و بودجه هاي رفاهي، بر سلامت ذهني افراد اثر منفي دارد و اگر وضع به همین نحو پیش برود، طی سالهای آینده کنترل و کاهش این موضوع، ناممکن خواهد بود.

كميسيون استانداردهاي زندگي در انگليس نيز ديروز اعلام كرد در پي افزايش هزينه بزرگ كردن كودكان، خانواده هاي طبقه متوسط اين كشور، تا دو دهه ديگر نيز با مشكلات مالي روبرو خواهند شد و استانداردهاي زندگي در اين كشور، بهبود نخواهد يافت به گونه اي كه تا سال 2020 ميلادي، درامد خانوارهاي اين طبقه، سالانه 800 پوند كاهش خواهد يافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار