طبق رأي صادره از شعبه ۷۱ دادگاه کيفري استان تهران بخشي از مجازات مجيد 4.5 سال تبعيد است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، خواستگار اسيدپاش آمنه بهرامي که يک ماه قبل با عفو از زندان آزاد شده بود براي گذراندن دوران تبعيدش به نيک شهر رفت.

 علي جمشيدي، سرپرست واحد اجراي احکام دادسراي امور جنايي تهران در تشريح اين بخش از مجازات جوان اسيدپاش به خراسان گفت: طبق رأي صادره از شعبه ۷۱ دادگاه کيفري استان تهران بخشي از مجازات مجيد 4.5 سال تبعيد است؛ بنابراين در اجراي اين بخش از حکم، او از چند روز قبل به شهرستان نيک شهر واقع در استان سيستان و بلوچستان تبعيد شد.



سرپرست واحد اجراي احکام دادسراي امور جنايي افزود: مجيد پيش از آزادي ديه اي را که دادگاه برايش در نظر گرفته بود به صندوق دادگستري واريز کرد و آمنه مي تواند براي دريافت ديه اش به واحد اجراي احکام مراجعه کند.مجيد آبان سال ۸۳ آمنه بهرامي را با پاشيدن مقدار زيادي اسيد نابينا کرده و از آن زمان به زندان افتاده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۱۰:۲۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۱
به نظر من حقش فقط و فقط اعدام هست
Iran (Islamic Republic of)
پسكوهي
۱۵:۱۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۱
بار الهي مارا از شر اين مجرم نجات ده آمين.
Iran (Islamic Republic of)
رضوی
۱۸:۲۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۱
یعنی اینقدر وضعیت در شهرستان نیک شهر خوب نیست که یک نفر را جهت تنبیه به آنجا می فرستند بهتره که مسئولین یه فکری به حال اون منطقه بکنند و همچین این افراد خاطی را جهت مجازات باانجام کارهای سخت تنبیه و یا در مناطق خالی از سکنه مانند نمک زار قم نگهداری کنید
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۲:۲۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۱
باید اعدام میشد.بینایی رو با چه پولی میشه خرید؟چهره چی؟ زندگی چی؟
آخرین اخبار