مسلمانان به کمک آسیب دیدگان طوفان سندی آمریکا آمدند

گروه های اسلامی با حضور در نیوجرسی آمریکا سعی در فراهم کردن سرپناه برای بی خانمان می کنند و در عین حال تلاش دارند تا هر کمک دیگری را که از آن ها بر می آید را انجام دهند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، طوفان سندی بخش های شرقی آمریکا را شدیدا تحت تاثیر خود قرار داده و تا کنون باعث مرگ بیش از 100 نفر شده و خسارات زیادی را بر جای گذاشته است. در این شرایط جامعه اسلامی آمریکا با تشکیل گروه های مختلف به کمک آسیب دیدگان از این طوفان آمده است.

گروه های اسلامی با حضور در نیوجرسی آمریکا سعی در فراهم کردن سرپناه برای بی خانمان می کنند و در عین حال تلاش دارند تا هر کمک دیگری را که از آن ها بر می آید را انجام دهند. باراک اوباما رییس جمهور آمریکا بنا دارد که از نواحی خسارت دیده این ایالات بازدید کند.

بسیاری احتمال می دهند که نحوه واکنش اوباما در این مسئله می تواند در نتایج انتخابات آمریکا بسیار موثر باشد. در هر حال و با این وجود که سیاستمداران آمریکایی به دنبال بهره برداری سیاسی از واقع اخیر هستند، علاوه بر مسلمانان آمریکا گروه هایی مانند هلال احمر ایران و مسلمانان پاکستانی نیز برای کمک به مردم آسیب دیده آمریکا اعلام آمادگی کردند.

سرعت عمل و همکاری مردم مسلمان در یاری رساندن به مردم حادثه دیده، قطعا در آینده ای نزدیک باعث شکست هرچه بیشتر تلاشهای رسانه ای غرب برای ترویج اسلام هراسی خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار