"هوای عاشقی" ، "ساحت عشق" ، " باران مهر" عنوان ویژه برنامه های جشن غدیر خم از گروه اجتماعی شبکه تهران است که در شب و روز عید ولایت بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران؛ برنامه "هوای عاشقی" که از عید قربان تا عید غدیر از جزیره کیش بر روی آنتن رفته است، در شب های پنج شنبه و جمعه 11 و 12 آبان ماه به  مدت 100 دقیقه  ساعت 22با برنامه ای شاد و متنوع به استقبال جشن ولایت می رود و امیر امیر احمدی اجرای این برنامه برعهده دارد.
بنابراين گزارش؛‌ "ساحت عشق" عنوان دومین برنامه گروه اجتماعی است که روز صبح جمعه پخش می شود.
این برنامه با دعوت از هنرمندان ، خوانندگان به عنوان مهمانان برنامه و پلی بک ها ی شاد ، گزارشی ازسطح شهر، برگزاری مسابقه پیامکی و .... روی آنتن می رود.
لازم به ذكر است؛ هومن حاج عبداللهی  اجرای این برنامه را بر عهده دارد . در این برنامه اشاره ای نیز به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز نیز می شود.
بر اساس اين گزارش؛ "باران مهر " دیگر برنامه شاد و مفرح گروه اجتماعی به مناسبت جشن ولایت است که روز شنبه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر بر روی آنتن می رود .هومن حاج عبداللهی و حسین رفیعی اجرای این برنامه بر عهده دارد. دعوت از عوامل سریال تکیه بر باد ، وله های شاد ، گفت و گو با شهروندان و نمایش شور و حال عید در میان مردم از آیتم های این برنامه است.
همچنين؛ "باران غدیر" عنوان برنامه دیگر از گروه معارف شبکه تهران است که به مناسبت جشن غدیر شامگاه جمعه  بر روی  آنتن می رود .
گفتني است؛ از غروب جمعه 12 آبان ماه 5 آیتم 5 دقیقه ای مولودی خوانی با صدای محمود کریمی ، محمدرضا طاهری ، سید مجید بنی فاطمه ، سید مهدی میرداماد تا شامگاه شنبه در میان برنامه های شبکه تهران پخش می شود. /ص

برچسب ها: جشن ، غدیر ، شبکه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.