مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس گفت: جريان اصلاحات به يك بن بست استراتژيك رسيده و در اتخاذ راهبرد صحيح دچار تشتت شده که علت آن هم لجام گسيختگي سران اين جريان است.

مجتبي ثابتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اقدامات اصلاح‌طلبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: هم اكنون جريان اصلاحات به  يك بن بست استراتژيك رسيده  و در اتخاذ راهبرد صحيح  دچار تشتت شده که علت آن هم لجام گسيختگي سران اين جريان است.

وي درباره برخي از سران كه در جريان حوادث سال 88 سكوت اختيار كردند، افزود: در برهه حساس فتنه 88، رهبران فتنه با سکوت خود خود دل مردم را به درد آورده که اين عمل آنها غير قابل بخشش است.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس تصريح كرد: اصلاح‌طلبان خود مي‌دانند كه از حمايت مردمي برخوردار نبوده لذا انجام برخي تحرکات در آستانه انتخابات براي  اين است كه نظام به آنها يك فرصت ديگر بدهد.

ثابتي در پايان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه مردم ما نبايد در شرايط حساس دچار احساسات شوند،  خاطر نشان كرد: دامن زدن به مسائل حساس جامعه، از سوي قشر دانشجويي خيانت تلقي گرديده و به طور قاطع پيگير مجازات آنها خواهيم بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اصلاحات ، سران ، جریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار