پنجمین همایش تخصصی نقش نهادها در تقویت تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران؛ در همایش خصصی نقش نهادها در تقویت تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی،ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تبیین اهداف همایش و چگونگی نقش‌آفرینی دستگاه‌ها برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی سخنرانی کرد.

وی با اشاره به نام گذاری دهه چهارم انقلاب به نام دهه پیشرفت و عدالت گفت: اسامی و عنوان‌های انتخاب شده برای هر سال گام‌هایی برای ایجاد زیرساخت های لازم برای رسیدن به اهداف است.

ایروانی گفت: سرمایه معنوی و همچنین روحیه خودباوری که به یمن انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه ایجاد شده است و همچنین دارا بودن ذخایر و منابع خدادادی باید در تولید ملی تجلی پیدا کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی و کشور مسیر کمال را به سرعت طی می‌کند و اقتضائات ملی و توانمندی‌های اقتصادی باید در خدمت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

ايرواني گفت: مردم همواره در اجرای اهدافی که مقام معظم رهبری ترسیم می‌کنند، پیشتاز هستند و با فراهم بودن زیرساخت‌های انسانی و سخت افزاری برای رشد و پیشرفت، کشور در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند.

در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما با تبیین محتوای نام‌گذاری سال 91 و تشریح ابعاد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، وظایف دستگاه‌های تبلیغی، فرهنگی و رسانه‌ای را بی‌بدیل خواند و گزارشی از اقدامات و عملکرد رسانه ملی در این عرصه را ارائه کرد.

ضرغامی گفت: اقتصاد مقاومتی یک نظام اقتصادی رو به رشد و فعال است و همه دستگاه‌ها و قوای کشور باید سهم خود را در تحقق این مهم به خوبی ایفا کنند.

رییس رسانه ملی شرایط خاص کشور را فرصتی استثنایی برای فعال شدن بسیاری از ظرفیت‌ها و استعدادهای دیگر کشور دانست و افزود: ‌بعد از گذشتن از این پیچ تاریخی، جمهوری اسلامی در سطح و ترازی بسیار برتر از گذشته اقتصاد کشور را اداره خواهد کرد.

در ادامه این همایش رییس ستاد فرمان حضرت امام (ره) در سخنانی با اشاره به نام گذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: اگر به خوبی به این شعار عمل کنیم بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع می‌شود.

مخبر افزود: عناوینی که برای هر سال تحت عنوان شعار سال انتخاب می‌شود بسیار هوشمندانه و دارای ابعاد اقتصادی است.

وی گفت: نگاه به آینده و استناد به تجربه تاریخی از مهمترین ویژگی‌های مشترک شعارهایی است که برای هر سال انتخاب می‌شود.

وي گفت: شعارهایی که برای هر سال انتخاب می‌شوند یک زنجیره هستند که باید به یک تعریف و برنامه راهبردی برای کشور منتهی شود.
برچسب ها: تولید ، رسانه ، ملی ، تبلیغات ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار