فراكسيون رهروان ولايت مجلس در بيانيه‌اي به مناسبت يوم‌الله 13 آبان تاكيد كرد: مسئولین نظام ‌بايد تمام‌ همت‌ خود را براي پرکردن‌ شکافهای‌ اقتصادی‌ و اجتماعی‌ ميان فقير و غني صرف كنند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ، با صدور پیامی به مناسبت روز ملی 13 آبان، ضمن تبریک عید کمال دین و سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه‌السلام در روز فرخنده غدیر ، مبارزه با استکبار جهانی توسط ملت ایران را الهام‌بخش بیداری اسلامی در جهان و منطقه دانستند.

 متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

واذ یمکر بک‌ الذین‌ کفروا لیثبتوک‌ او یقتلوک‌ او یخرجوک‌ و یمکرون‌ و یمکرالله‌ والله‌ خیرالماکرین‌
 
سیزدهم‌ آبان‌ پرتوی از تدابیر امام راحل است که تقابل جبهه ‌ی‌ استکبار  و پیشاپیش‌ آن‌ آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و جبهه‌ حق‌ و مشعل‌دار ‌ آن‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی، در این‌ یوم‌الله‌ به وضوح‌ دیده‌ می‌شود؛ روزی که اتفاقات آن در طول سال‌های مبارزه و پیروزی، به حق آن را با عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بر صحیفه تاریخ انقلاب جاودان کرد.
 
سه رویداد بزرگ 13 آبان، این روز را در دوران دیکتاتوری سال 1343 و حکومت نظامی سلسله پهلوی سال 1357 و شانتاژهای تبلیغاتی گروهک‌های تروریستی وابسته به غرب و شرق سال 1358، در تاریخ معاصر ، درخشان نموده است و حسین فهمیده، حسین علم‌الهدی و حسین خرازی، نمونه‌های از الهام گرفتگان از پیام این روز بزرگند.
 
نوجوانان دانش‌آموز و دانشجویان انقلابی در آن 13 آبان  تمام کشور را مدرسه عشق کردند و حماسه‌ای دیگر و به تعبیر حضرت امام(ره) «انقلاب دوم» را در 13 آبان 1358 با تسخیر لانه جاسوسی خلق کردند.
 
آنچه که امروز در تحولات بیداری اسلامی در منطقه و جهان شاهد آن هستیم ، الهام ملت‌های آزاده جهان از آرمانهای ملت مسلمان ایران و امام (ره) است که در پرتو رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای به مرحله بلوغ رسیده است.
 
روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تقارن آن با خجسته عید غدیر و عید ولایت ،  فرصت مناسبی است تا همگان با معیار قرار دادن رهنمودهای امام (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرهیز از هرگونه تشتت و اختلاف ، سفینه نجات نظام ولایی مردم ایران را از پیچ بزرگ تاریخی و شرایط کنونی عبور دهیم.
 
در پایان به خود و تمامی مسئولین یادآور می‌شویم که‌ این‌ ملت‌ بزرگ‌ و فداکار بخصوص‌ طبقات‌ محروم‌ و پابرهنگان ‌که‌ بار اصلی‌ انقلاب‌ و کشور را همیشه‌ بر دوش‌ داشته‌اند، حقاً شایسته‌ی‌ خدمت‌ و سزاوار صمیمیتند و مسئولین نظام ‌اسلامی‌  باید تمام‌ همت‌ خود را به‌ پرکردن‌ شکافهای‌ اقتصادی‌ واجتماعی‌ میان‌ فقیر و غنی‌ مصروف‌ کند و سرمایه‌های‌ مادی‌ و معنوی‌ کشور را درراه‌ خدمت‌ به‌ پابرهنگان‌ که‌ حق‌ حیات‌ به‌ گردن‌ کشور دارند، به‌ کار اندازند.
انتهاي پيام/س2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار