شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه ای بمناسبت یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) اعلام کرد : این یک حرکت الهی توام با عزت و استقلال شرافتمندانه مردم متدین ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در این بیانیه آمده است:13 آبان سال 1343 فریاد رسای مجدد اسلام در قرن حاضر و بنیان گذار نظام مقدس اسلامی با اتکال به نیروی لایزال الهی بر علیه رژیم منحوس در تلاش برای نادیده گرفتن عزت و شرف ایران و ایرانی و ترجیح دادن منافع آمریکائیان به ایرانی غیرتمند و متعاقب آن دستگیری و تبعید امام راحل عظیم الشان به ترکیه و سپس عراق.

13 آبان سال 1357 به خاک و خون غلطیدن و شهادت جمعی از دانش آموزان عزیزی که با بصیرت و لبیک به ندای ملکوتی رهبر و مقتدای عظیم الشان دینی در تظاهرات بر ضد رژیم آمریکایی شرکت کرده بودند.

13 آبان 1358 استمرار توطئه های استکباری شیطان بزرگ بر علیه نظام نوپای نظام نوپای اسلامی و در پاسخ به اینگونه شیطنت ها تسخیر شجاعانه لانه فساد و جاسوسی آمریکای پلید این ام الفساد قرن و وقوع انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تبریک و تهنیت به مناسبت عید سعید غدیر و با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و دعوت از همه مردم برای حضور یکپارچه و آگاهانه تر از قبل در صحنه و مقابله بی امان با توطئه های رذیلانه و تلاش های مذبوحانه توام با تشدید تحریم های شیطانی استکبار جهای بر علیه نظام مقدس اسلامی اعلام کرد: تظاهرات حماسی و ضد استکباری آحاد مردم بصیر و زمان شناس قم همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز و به سمت بیت تاریخی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی واقع در میدان روح الله ادامه خواهد داشت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.