رئیس اداره دانشجویی و طلاب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال تصویب طرح حضور جوانان جمعیت هلال احمر سراسر کشور در حوادث و بلایا نخستین بار از این اعضا در زلزله آذربایجان شرقی استفاده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان فاطمه بی‌باک در مراسم اختتامیه رقابت های مهر جمعیت هلال احمر در اصفهان اظهار داشت: بر اساس این طرح مقرر شد اعضای حوزه جوانان جمعیت هلال احمر سراسر کشور در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی حوادث و بلایا حضور یابند.
وی با اشاره به اینکه نخستین بار در زلزله آذربایجان شرقی از اعضای جوان جمعیت هلال احمر سراسر کشور هم استفاده شد، ادامه داد: در گذشته اعضای این حوزه در حوادث و بلایا بیشتر حالت پشتیبانی داشتند و در جمع‌آوری کمک‌ها به دیگر اعضا کمک می‌کردند.
رئیس اداره دانشجویی و طلاب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: این اعضا در زلزله اخیر با ایجاد فضای دوستدار کودک، فضاهای شاد و انجام بخشی از امور کاروان سلامت و نیکوکاری به مردم ارائه خدمت کردند.
وی ادامه داد: در حال حاضر حوزه جوانان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور به منظور جذب جوانان به دانشگاه‌ها، مراکز حوزه علمیه، مدارس، کانون‌های مختلف ورود پیدا کردند.
بی‌باک اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 2 میلیون نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.