نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ باید کارها و اقدامات زیربنایی را با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیاد مشهد مورد توجه و اجرا قرار داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد   سید هاشم بنی‌هاشمی در حاشیه بازدید نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از روند توسعه خط یک و فرآیند احداث خط دو قطار شهری عنوان کرد: طرح جامع حمل و نقل باید به موازات پروژه‌های مختلف پیش رود و مشهد جای کار بسیار زیادی در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی دارد.

وی ادامه داد: تمام خطوط دو، سه و چهار قطار شهری مشهد به اندازه بخشی از یک خط متروی تهران است و می‌طلبد عزم بیشتری در قالب کارهای منسجم برای حل مشکلات و مسائل صورت گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی مشکلات در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حمل و نقل اظهار کرد: اگر چه نسبت به گذشته پیشرفت‌هایی داشته‌ایم اما با تشریک مساعی بیشتر باید کارهای عقب مانده را به جلو ببریم.

بنی‌هاشمی با ابراز امیدواری در خصوص پیگیری مسائل مشهد و مطالبه آن از دولت اظهار کرد: به اعتقاد بنده اعتبار پروژه‌های کوچک بسیار دیرتر از پروژه‌های بزرگ وصول می‌شود و انجام پروژه‌هایی در مقیاس بزرگ با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد./س 

برچسب ها: زیربنای ، ظرفیت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.