يکي از شخصيت هاي مخالف کويت اعلام کرد پس از انتقاد از امير کويت در مصاحبه تلويزيوني براي پاسخگويي به پاره اي سوالات احضار شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، فيصل المسلم نماينده سابق اسلامگراي پارلمان کويت گفت :« امروز چهارشنبه براي بازجويي درباره اظهارات انتقاد آميزي که ماه اوت در تلويزيون درباره امير کويت عنوان کردم به دادستاني کل خواهم رفت. »

مسلم ، ششمين نماينده مخالف سابق پارلمان کويت است که به اتهام انتقاد علني از شيخ صباح الاحمد الصباح  امير کويت احضار شده است.

وکلاي مدافع مسلم البراک نماينده ملي گراي سابق پارلمان کويت نيز اعلام کردند دادستاني کل همچنين مدت بازداشت البراک را که روز دوشنبه بازداشت و تا روز سه شنبه بازجويي شد ، تمديد کرده است.

براک به تضعيف موقعيت امير کويت در گردهم آيي در پانزدهم اکتبر متهم است که در جريان آن درباره اصلاح قانون مورد مناقشه انتخابات و همچنين روند تبديل شدن کويت به يک کشور استبدادي هشدار داده بود.

دادگاه عالي کويت هفته گذشته سه نماينده مخالف سابق پارلمان را با اتهامات مشابه پس از پنج روز بازداشت آزاد کرد و چهارمين نماينده مخالف سابق نيز پس از بازجويي مختصر آزاد شد.

برچسب ها: کویت ، مخالف ، فیصل ، المسلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار