دبیر همایش ملی تشیع و تبرستان گفت: پیام آیت‌الله جوادی آملی برای همایش ملی تشیع و تبرستان ارسال شده و در روز همایش برای حاضران پخش می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت‌الاسلام محمود علیخانی   در جلسه مشترک کمیته‌های برگزاری همایش ملی تشیع و تبرستان افزود: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه این همایش در مرزن‌آباد صورت گرفته است.

فرماندار چالوس و رئیس شورای سیاستگذاری همایش تشیع و تبرستان با اشاره به اینکه برگزاری همایش تشیع و تبرستان و رویداد فرهنگی مذهبی شهرستان چالوس در دهه ولایت است، گفت: این همایش مایه خرسندی و مدال افتخاری بر گردن مردم متدین شهرستان چالوس و به ویژه بخش مرزن‌آباد خواهد بود.

سید قدی رضایی برپایی این رویداد فرهنگی مذهبی در دهه ولایت و همزمانی با عید غدیرخم را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: زنده نگه ‌داشتن سیره و راه تشیع و پیام غدیرخم با برپایی همایش ملی تشیع و تبرستان نشان‌دهنده پایداری، پایبندی و پیروی برگزارکنندگان آن به امر ولایت زمان و ولایت است.

رضایی با بیان اینکه آثار و برکات این همایش برای همیشه به یادگار خواهد ماند، تصریح کرد: همراهی نیروهای نظامی و انتظامی و پیوندی که در این ایام با مردم منطقه داشته و خواهند داشت در تاریخ این دیار به یادگار خواهد ماند./س

برچسب ها: پخش ، تشیع ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.