فیلم ویدیویی هولناک از خسارات شدید طوفان سندی

شبکه خبری الجزیره امروز چهارشنبه تصاویری را از طوفان سهمگین سندی در ایالتهای مختلف آمریکا منتشر کرده که بیش از پیش بحران کنونی حاکم بر آمریکا را به تصویر می کشد.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، شبکه خبری الجزیره امروز در گزارشی به آخرین آسیبهای ناشی را  طوفان سهمگین سندی که اخیرا سواحل شرقی آمریکا را در نوردیده است، اشاره کرده است.

در این گزارش  آمده است: ارزیابی های اولیه نشان می داد خسارات ناشی از این طوفان از 20 میلیارد دلار فراتر می رود. اما تعطیلی بازارهای مالی و تجاری در شرق آمریکا دهها میلیارد دلار برحجم این خسارات افزوده است.

از طرفی با غرق شدن متروی نیویورک و خیابانهای این شهر در سیلاب ناشی از طوفان، حمل و نقل عمومی در این شهر تقریبا فلج شده است.

همچنین قریب به 7 میلیون خانوار آمریکایی شب گذشته را در 10 ایالت آمریکا بدون برق به صبح رساندند. طوفان سندی که سرعت آن در برخی ایالتها و مناطق همچون ویرجینیا شمالی، نیوانگلند و نیویورک به 120 کلیومتر در ساعت رسیده موجبات نگرانی و ترس شدید مردم را به وجود آورده است.

بنابر گزارش الجزیره طی ساعات اخیر 14 هزار پرواز کنسل شده، حمل و نقل عمومی به حالت تعلیق درآمده و بورس نیویورک برای نخستین بار از سال 1888 میلادی برای دو روز تعطیل شده است.

همچنین طوفان شدید باعث توقف فعالیت 3 نیروگاه اتمی آمریکا شده است. "کریس کریستی" حاکم نیوجرسی که اخیرا طوفان این ایالت را نیز درنوردیده ؛ در این باره اظهار داشت: خسارتهای ناشی از طوفان قابل تصور نیست.





برچسب ها: طوفان ، سندی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۱
عاقبت قران سوزی و تهمت علیه پیامبر(ص)
آخرین اخبار