وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان کشور را پیشتاز حرکت های انقلاب و اسلامی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم نواختن زنگ نمادین استکبار ستیزی در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دانش آموزان امروز با نواختن این زنگ اعلام کردند که ایران با هیچ کشوری در دنیا سر جنگ ندارد و زیر بار زور نخواهد رفت و هر کس به ایران لطمه بزند از سوی دانش آموزان سیلی محکمی دریافت می کند.

وی گفت: فرهنگیان سراسر کشور علیرغم تمام توطئه ها جز آرامش بخش ترین و استوارترین اقشار کشور هستند که نسل آینده را به نیکی تربیت می کنند و این جای تقدیر دارد.

وی رعایت حجاب توسط دانش آموزان را بزرگترین مبارزه با آمریکا و استکبار دانست و افزود: اگر در آموزش و پرورش مدیریت بر روی انجام وظیفه کند بهشتی ایجاد خواهد شد که امروز این مدرسه جلوه ای از این جریان دارد.

وی با اشاره به وقوع سه واقعه تبعید حضرت امام خمینی در سال 43 شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 در روز 13 آبان تصریح کرد: کشور ایران قصد جنگ با هیچ کشوری را ندارد و طی 8 سال دفاع مقدس نیز تنها از خاک خود دفاع کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه آمریکا و استکبار جهانی دوست ندارند ایرانیان برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند افزود: مسلمانان هر آن چه دارند از واقعه تاسوعا و عاشورا است و آمریکا دوست ندارد ایرانیان به این واقعه ها تمسک جویند./ل

برچسب ها: تسخیر ، تبعید ، اقشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.