در آستانه عید سعید غدیر خم از 110 خانواده سادات ایثارگر با حضور شهردار منطقه 20 تهران طی مراسمی باشکوه و عرفانی تجلیل به عمل آمد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، یکصد و ده خانواده سادات ایثارگر این منطقه طی مراسمی باشکوه و عرفانی که با حضور شهردار منطقه، قائم مقام و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، رئیس اداره ایثارگران شهرستان ری و مدیرکل امور ایثارگران شرق استان تهران برگزار شد، تجلیل شدند.
 
عظیم بابایی شهردار منطقه 20 تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بازدیدهای مستمرهفتگی ، برپایی سفرهای زیارتی و تفریحی و برگزاری همایش های مناسبتی از جمله اقداماتی است که به منظور دلجویی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران، برای خانواده آنان انجام می شود.
 
بابایی به اهمیت ترویج فرهنگ ولایت مداری در دهه ولایت نیز اشاره کرد و اظهار کرد: علاوه بر برپایی مراسم تجلیل از سادات ایثارگر، همزمان با دهه ولایت یکصد و 50 برنامه فرهنگی مذهبی از جمله جشن های ویژه اعیاد، همایش مروارید آفرینش، همایش خانواده سادات شهید، جشن ولایت علوی، توزیع کتاب غدیرخم، برپایی تور گردشگری، بازدید از خانواده شهدای سادات و شب شعر ولایت با محوریت مساجد در سطح محله های 22 گانه و با مشارکت مدیران محله در حال اجراست.
 
این مراسم که شامل برنامه های متنوع، شاد و عرفانی بود با حضور 350 نفر از خانواده سادات ایثارگر در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار